De broer van me beste vriendin?😱

Hallo iedereen,

Ik moet dit even kwijt, zit er namelijk heel erg mee. Drie weken geleden heb ik via whatsapp contact gekregen met de broer van mijn beste vriendin, we praatten dag en nacht en hebben uiteindelijk afgesproken, het was heel gezellig en we hebben toen gezoend en ik ben bij hem blijven slapen (er is niets gebeurd) omdat het erg laat was. Daarna hebben we weer heel veel geappt en vervolgens hebben we weer afgesproken, opnieuw heel gezellig en gezoend en wat meer uiteraard, maar geen seks. Na die tweede ‘date’ heb ik nog maar een keer een bericht teruggekregen op mijn appje. Ik haal me nu vanalles door mijn hoofd, wat heb ik fout gedaan, vind ie mij niet leuk, gaat dit te snel, wil die het toch niet omdat ik de beste vriendin van zijn zusje ben? Ik heb ook bij mijn beste vriendin naar informatie gevist waarom hij zo slecht bereikbaar is en zij zegt; Ja soms kijkt ie gewoon een week niet op zijn telefoon. Ik weet niet wat ik moet doen? Moet ik hem bellen? Moet ik naar zijn huis rijden? HELLLLUP!

het eerste wat je moet doen is relax. Het komt meer voor dan je denkt dat jongens eeuwenlang niet op hun telefoon kijken, super vervelend, maar ja wat doe je er aan. Als ik jou was zou ik even geen appjes sturen ik bedoel je bent geen stalker toch? doe gwn rustig en misschien weet hij niet hoe hij met de gevoelens voor jou moet omgaan. wacht gewoon nog even af ik bedoel je kan toch altijd langsgaan?

Mee eens ^

Zou gewoon afwachten, maar je titel deed me gelijk denken aan dit nummer: kus-lekkerding - YouTube :’)

Toen ik de titel las speelde het refrein zich al af in m’n hoofd :grinning_face_with_smiling_eyes:

He ik wil niet gemeen doen en misschien ben ik ook een beetje ouderwets maar ik vind persoonlijk dat je een beetje te snel bent gegaan (ook al hadden jullie geen seks). Maar goed, wees asjeblieft niet paniekerig :slightly_smiling_face: Weliswaar heeft (bijna) iedereen een smartphone, maar niet iedereen gebruikt het dagelijks! Bovendien kan het zo zijn dat hij het druk heeft met studie/werk? Of hij is nog niet toe aan een relatie en vindt het prima zoals het is.