Hallo iedereen,
Ik moet dit even kwijt, zit er namelijk heel erg mee. Drie weken geleden heb ik via whatsapp contact gekregen met de broer van mijn beste vriendin, we praatten dag en nacht en hebben uiteindelijk afgesproken, het was heel gezellig en we hebben toen gezoend en ik ben bij hem blijven slapen (er is niets gebeurd) omdat het erg laat was. Daarna hebben we weer heel veel geappt en vervolgens hebben we weer afgesproken, opnieuw heel gezellig en gezoend en wat meer uiteraard, maar geen seks. Na die tweede ‘date’ heb ik nog maar een keer een bericht teruggekregen op mijn appje. Ik haal me nu vanalles door mijn hoofd, wat heb ik fout gedaan, vind ie mij niet leuk, gaat dit te snel, wil die het toch niet omdat ik de beste vriendin van zijn zusje ben? Ik heb ook bij mijn beste vriendin naar informatie gevist waarom hij zo slecht bereikbaar is en zij zegt; Ja soms kijkt ie gewoon een week niet op zijn telefoon. Ik weet niet wat ik moet doen? Moet ik hem bellen? Moet ik naar zijn huis rijden? HELLLLUP!