de broer van een vriendin

Ik vind de broer van een van mijn betere vriendinnen leuk. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat hij mij als meer ziet dan"de vriendin van"… En heeft een van jullie dit meegemaakt en hoe is het afgelopen?

alvast bedankt!:slight_smile:

Misschien zou je met je vriendin kunnen praten en haar mening bijvoorbeeld vragen?Misschien weet zij wel raad!

ik ben dan bang dat het ze het tegen hem zou zeggen, hun zijn namelijk echt heel erg close:$ maar het is opzich wel een goed idee!

ik heb dit dus ook, alleen ben ik wel bevriend met 't meisje, alleen niet zo ontzettend goed zegmaar :frowning_face:

Ik vind het eigenlijk een ‘no go’ als je date met je vriendins broer. Het kan op zich wel, maar er kunnen ook 2 andere dingen gebeuren. Namelijk: 1. zij komt erachter en wordt boos op je omdat je met haar broer date of 2. het gaat uit, en hij/zij/allebei wil je nooit meer zien en het wordt heel ongemakkelijk… Dus denk erover na!

OT, misschien gewoon een beetje flirten, praten, lachen om zijn grapjes, complimentjes maken, enz.

dat is nog erger:O ik hoop dat veel meiden ons kunnen helpen:)

Haha, de broer van m’n vriendin is ontzettend knap ;z
Maar ik wil er niet persé mee samen zijn ofzo hoor :’)
Ik denk het het juist een voordeel is dat hij de broer is van je vriendin.
Word closer met je vriendin & blijf eens slapen zo leer je meteen dié
jongen beter kennen :’)

flap er gewoon uit “je broer ziet er eigenlijk niet slecht uit” en als je durft ook als hij langs loopt :grinning:

die is wel geniaal! :grinning_face_with_smiling_eyes:

mijn vriendin heeft met de broer van onze andere vriendin. in het begin niet chill maar nu vinden ze 't wel oké.

kunnen meer meiden miss helpen?

Een jongen uit m’n klas had ook met het zusje van een vriend van me (en het was ook één van zijn beste vrienden). M’n vriend vond het op het begin niet zo erg, maar na een maand was hij het al helemaal zat.

Persoonlijk vind ik het een no go om te daten met de broer van je vriendin. Maar als je hem dan toch zo leuk vind, zou ik het er in elk geval eerst met haar over hebben, wat zij er van vindt. Want ik zou het zelf heel erg raar vinden als een van mijn vriendinnen gaat daten met m’n broer (die ik overigens niet heb) zonder het er eerst met mij over gehad te hebben.

Haha ja idd, kan ik je misschien even noten? wil mijn verhaal kwijt maar het is nogal erg lang :stuck_out_tongue:

Ja natuurlijk!:slight_smile:

Oke, doe ik vanavond even :$, moet leren haha :slightly_smiling_face:

Ik heb dat ook wel eens gehad, ik ben er nu overheen. Ik vond het niet kunnen, mijn vriendenrelatie zou eraan gaan dacht ik.

Mijn vriendin (16) had met de BROERTJE (14?) van een andere vriendin (16).
Dit vind ik dan wel, uhh, vreemd, maar als het de BROER is, vind ik het wel kunnen.
Gewoon even een praatje maken ofso? Je weet maar nooit.

waarom vind je dat vreemd, er zijn toch heel veel stellen waarbij het meisje iets ouder is dan de jongen?

@fairytale ; het is wel ongemakkelijk ja, stel je bent daar thuis voor je vriend en je vriendin is ook thuis, dan is het toch bestwel awkward om dan alleen met hem te zijn ipv met haar? Of juist andersom, dan ga je met haar afspreken en dan is hij ook thuis, dan ben je dus bij haar en niet bij je vriendje die wel in hetzelfde huis is. Naja miss vage uitleg maar ik denk dat je het wel snapt haha. daarnaast heb je dus ook nog kans dat het uitgaat en dan zit je daarzo met het zusje van je ex. Of je krijgt juist ruzie met je vriendin, maar haar broer is wel je vriend? Dat zijn gwn van die dingen waar je rekening mee moet houden en als je denkt dat het goedkomt kun je het wel proberen… (wel met je vriendins toestemming anders ben je haar sws kwijt)

Ik ben niet zo van de ’ meisjes zijn ouder ’ relaties :slightly_smiling_face: Dus vind ik het vreemd, ook bij de rest.

heel erg bedankt hier heb ik zeker wel wat aan:)