De break-up... Wat nu?

Nadat we een half jaar een relatie hadden, zijn mijn vriend en ik gisteren uit elkaar gegaan. Hij heeft het uitgemaakt, omdat hij geen gevoelens meer voor mij had. Ik heb juist heel veel gevoelens voor hem, en ik ben bang dat ik die niet genoeg heb laten zien. Is er nog een weg terug? Kan ik hem nog voor me winnen, of moet ik deze jongen nu uit mijn leven laten gaan? :’(.
Ik hoop dat jullie reageren, want ik ben echt best wel gebroken nu!

Als hij zegt dat hij geen gevoelens meer heeft moet jij dat respecteren en het voorbij laten gaan. Je kan hem niet dwingen dat hij van je houdt. Misschien heeft hij een fout gemaakt maar dat moet je niet gaan hopen of afwachten, ga verder met leuke dingen doen er zijn nog wel meer jongens op de wereld :grinning:

Ik vind het ontzettend rot voor je meid!
Wat je het beste kunt doen is het even laten bezinken en afleiding zoeken, doe wat met je vriendinnen ofzo! Misschien is het inderdaad beter dat jullie uit elkaar zijn gegaan, of misschien komt het toch nog wel goed!
Alles komt goed, sterkte!

ik leef helemaal met je mee bij mij precies t zelfde…

Heel kut. Vooral als iemand helaas niet het zelfde voor je voelt. Maar zoals er al gezegd wordt, doe voor jezelf dingen. Probeer zoveel mogelijk dingen te doen die je zelf al heel lang wilt doen zodat je je weer goed voelt.
En trust me, you’ll get over him. En ik denk ook dat hij er spijt van gaat hebben om een meisje te laten gaan die veel om hem geeft!
Komt goed, even doorbikkelen !

Heb precies hetzelfde gehad een paar maanden geleden. Zo ongelooflijk kut, maar je kunt er zo weinig aan doen (en dat is juist zo frustrerend). Hij heeft geen gevoelens meer voor je en je kunt hem ook niet pushen om die gevoelens te hebben, hij kan er tenslotte ook weinig aan veranderen. Het is moeilijk, maar ik kan je nu al wel zeggen; het komt goed! Dat is echt het laatste wat je nu wilt horen natuurlijk, want het enige wat je wilt is hem, maar het is echt zo. Het heeft alleen nogal wat tijd nodig. Je kunt het beste weinig/geen contact met hem hebben voorlopig, anders ga je jezelf alleen maar hoop geven. Doe leuke dingen en zoek afleiding. Sterkte meis!

Heel erg bedankt allemaal!
Alles wat jullie zeggen herken ik :stuck_out_tongue:. Ik wil inderdaad nog veel contact enzo, maar misschien moet ik dat dan toch maar stoppen. Het is echt stom om te beseffen dat ik nog verliefd ben. Maar inderdaad, dat zal wel overgaan. Thanks iig!

hmm dat is echt heel vervelend :frowning_face: Ik heb hetzelfde gehad met mijn ex. Ik had 2 jaar met hem. Ik ga niet zeggen nu dat er nog heel veel andere jongens zijn want ik weet dat je dat op dit moment niet wilt horen. Dat had ik in ieder geval. Zoek afleiding en praat er veel over met vriendinnen. Dat is wat mij in ieder geval heel veel heeft geholpen. Oh en probeer lekker veel lol te hebben ookal is het moeilijk :wink: Heel veel sterkte !

Kan het niet beter zeggen.