De bovenkant van m'n haar..

Ik heb echt een behóórlijke bos haar, alleen ik vind de bovenste helft van m’n haar zo lelijk… Onderaan heb ik enorm veel pijpenkrullen, en dat is wel… mooi vaak, maar bovenin is het gewoon een soort pluizig slag-gebeuren iets. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Ik heb al allemaal moussen en sprays geprobeerd, maar dan wordt m’n haar hard en dat vind ik echt vies haha. Dus, weten jullie iets?
(Moet er trouwens een foto bij ter verduidelijking?)

Kan je het niet stijlen met een stijltang?

een foto is wel handig misschien werkt stijlen?

Kappen met mousse en sprays en andere haarproducten… dat droogt je haar ontzettend uit!
Ik heb ook dat pluizige gehad, en het is bij mij grotendeels weggegaan door het alleen met conditioner te wassen. Het ging dan zo: Ik was mijn haar 2x in de week… voor mij is dat genoeg, want het wordt niet vet of vies en het ruikt nog gewoon naar conditioner :grin: Maar goed, 1x in de week met shampoo+conditioner wassen en 1x in de week met alleen conditioner (en eventueel een masker).
Dat heeft bij mij geholpen! Shampoo is echt alleen om de viezigheid uit je haar te wassen en dat hoeft echt niet 4x per week ofzo. Snap daarom ook echt niet dat sommige mensen elke dag hun haar wassen… wordt het alleen maar vet van. Maar goed, verder zou ik niks weten… misschien een serum ofzo?

http://i55.tinypic.com/2570doz.jpg

http://i53.tinypic.com/2rpbcaq.jpg

SORRY ik heb ze 10 x verkleind maar ik krijg ze niet kleiner dan dit? D:

Dit heb ik ook!
Ik gebruik wel shampoo en conditioner (en andere haarproducten) zonder sulfaten en siliconen. Maar mijn “onderste haar laag” is altijd zoveel mooier :")

Absurd mooi haar, maar sorry ik heb geen advies.

Ik vind de foto’s niet groot hoor, van stijlen wordt je haar ook niet gezonder.
Probeer eens Henna plus hairwonder, zo’n witte tube met rode tekst, het heeft mij van gespleten haarpunten af geholpen geen idee of het bij jou helpt want ik heb zelf ook nog pluis maar dat komt vooral door kleine haartjes die gaan groeien boven op me hoofd… ¬¬

[quote author=VaticanCameos link=topic=203348.msg[quote author=Fuchsia link=topic=203348.msg[quote author=Fuchsia link=topic=203348.msg9091544#msg9091544 date=1312065181]#msg[quote author=Fuchsia link=topic=203348.msg9091544#msg9091544 date=1312065181] date=1312065181]#msg[quote author=Fuchsia link=topic=203348.msg[quote author=Fuchsia link=topic=203348.msg9091544#msg9091544 date=1312065181]#msg

Nouja, m’n krullen beginnen soms al aan de bovenkant van m’n haar, het gaat meer echt om het oppervlak óp m’n hoofd dat echt pluist, en een klein stukje ongeveer tot m’n oren, dus stijlen lijkt me dan niet echt een geweldige optie… (of wel? ik heb geen idee, ik stijl mijn haar echt HELEMAAL nooit haha)

[quote author=VaticanCameos link=topic=203348.msg[quote author=Fuchsia link=topic=203348.msg[quote author=Fuchsia link=topic=203348.msg9091544#msg9091544 date=1312065181]#msg[quote author=Fuchsia link=topic=203348.msg9091544#msg9091544 date=1312065181] date=1312065181]#msg[quote author=Fuchsia link=topic=203348.msg[quote author=Fuchsia link=topic=203348.msg9091544#msg9091544 date=1312065181]#msg

Haha aw dat is lief, dankje! :flushed:

Wow, fucking mooi.
Misschien heel goed kammen en een soort stylingproduct erin, of gewoon water?

De afgelopen paar jaar heb ik een paar regels geleerd van mijn haar: nóóit kammen als je daarna nog de deur uitgaat en géén water op de bovenkant van m’n haar (= pluisontploffing. Na het douchen kan ik het gewoon enigszins platstrijken, maar als het regent dan is het echt een ramp haha)

Ik heb echt precies hetzelfde. Ik heb pijpenkrullen, maar mijn bovenste haarlaag is eigenlijk gewoon stijl en het pluist heeeel erg. Blegh

Join the club! :"D

ik zou me geen zorgen maken, je hebt idd absurd mooi haar! & idd als jij het niet goed vind stylingproduct maar verder weet ik het niet xx

Oh yeah! Trouwens, jouw haar echt mooi!

Ik zou het niet weten.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is idd een stylingproduct zoals al eerder gezegt is.

Je kunt ook de bovenste laag krullen, zodat het 't zelfde is als de onderkant misschien?
Heel mooi haar trouwens! Ben jaloers haha.

Ik zou het niet stijlen, dat verpest je mooie haar

Ik heb dat ook, alleen dan iets minder kleine pijpekrulletjes. Maar ik vind het supermooi, laten zo! Bij jou is het echt prachtig

Wauw! Ik wou dat ik zulk dik haar had. Ik heb ook wel zoiets, maar dan geen pijpenkrullen. Mijn haar was altijd heel erg pluizig, maar sinds ik Yes to… producten gebruik pluist het stukken minder! Misschien kan je dat eens proberen?