De boekenkast

gwn een boek… xD

proloog
Ik loop, nee, ren door de eindeloze gangen. Een hevig gebonk in mijn keel geeft me het gevoel dat ik niet meer verder kan. Maar stoppen is geen optie. Ik wil nog niet dood. Ik ben nog te jong om te sterven. Waarom moest ik ook aan dat vervloekte boek zitten? Waarom heb ik het niet gewoon laten liggen, zoals een normaal mens zou doen? Ik hoor de luide voetstappen steeds dichterbij komen. Het duurt niet lang meer. Paniekerig storm ik door de eerstvolgende deur een kamer binnen. De kamer is half in beslag genomen door een grote kast gevuld met honderden, duizenden boeken. Ik begin te graaien en te zoeken. Er moet hier wat zijn. Ik grijp blind de boeken die ik open, lees en uiteindelijk verscheur. Niks kan me nog hier uit redden. Ik stomp keihard tegen de kasten, waardoor een reeks boeken van de plank valt. Ik kijk nog een keer hopeloos om me heen en sluit mijn ogen. ‘Help me. Help me. Help me, alsjeblieft,’ fluister ik. De voetstappen houden op en het is een tijdje doodstil.

verder of mezelf weggooien?

Verder!

Het verhaal begint spannend en is op zich wel leuk geschreven, maar ik zou de titel even laten wijzigen als ik jou was.

Volgensmij is het echt "het boek."in plaats van ‘de boek.’

He jakkie.

Bij de titel haakte ik al af inderdaad.

Hoe kan het dat je in je stukje tekst geen enkele fout maakt, en toch het topic de naam ‘De boek’ geeft? :s

ja wat een blunder… kan je me ook vertellen hoe ik de titel wijzig?

Okee,
De titel kan een soort woordgrap zijn… maar ik denk ook dat je hem moet laten veranderen.
Misschien moet je een korte beschrijving geven van het verhaal.
Dan weten de lezers wat voor soort verhaal het is.

moet je aan een moderator vragen

o jmmr… wel lief van je dat je wel de moeite hebt genomen om te klikken en te reageren, ondanks je de titel bij het overzicht al ziet.

een domme fout… maar zou je die grammaticale fouten willen aanwijzen, dan heb ik er ook wat aan :S

Nou, ik lees anders nog wel een paar fouten hoor!

oke dankjewel dat is inderdaad iets wat ik over het hoofd had gezien
dat is dus het zelfde als een ‘groep’ mensen enkelvoud dus
ik ga het meteen veranderen

zou je ze alsjeblieft willen opnoemen?? dan kan ik ze snel even verbeteren

Het is “niet meer verder kan” en niet “niet verder meer kan”

Het is “een kamer binnen stormen”, niet “in stormen”

En een aantal interpunctie foutjes.

veranderd! dankjewel