De blauwe/groene gloed uit GRIJS haar halen

Hallo, hallo!

Vorige week heb ik een super grote gok genomen, door mijn nog nooit geverfde blonde lokken GRIJS te verven. Ik vond dit al een tijdje super cool, maar vond het een lange tijd riskant. Een paar dagen geleden, was ik gewoon helemaal klaar met mijn haar en ik nam de risk van m’n leven. Ben ik er blij mee?

JA ik ben er blij! er zit alleen een kleine ‘maar’ aan…

Het lijkt of het sommige haren niet heeft meegepakt. mmige haren zijn dus geel blond (dit was mijn oude haar), en sommige plukken zijn grijs. Van een afstandje ziet het er gewoon grijs uit. Maar wanneer ik goed in het licht sta, kun je zien dat er een groene/blauwe gloed in mij haar zit. Nu heb ik op internet gelezen dat ketchup hierbij helpt.

De vraag is dus… Helpt ketchup de blauw/groene gloed uit mijn haren te verdwijnen, zonder dat het GRIJS vervaagd?

En dan nog een snelle vraag tussendoor…

De kapper heeft mij ook aangeraden om zilvershampoo te gebruiken om de haren wit te houden. Hoe kan ik dit het beste gebruiken?

KUS

Ja THANKS voor de hulp he

yw

De omgekeerde kleur van groen is rood, maar als rood het groen aantast vrees ik dat het ook het grijs aantast. Vraag dat eens aan je kapper, aangezien je wss best veel geld betaald hebt dus ze mogen je er ook wel bij helpen.

SORRY dat ik niet online was toen je dit postte. Je had ook even een upje kunnen geven in plaats van zo rude te doen.

Ketchup gaat inderdaad de groene gloed tegen in licht haar. Hetzelfde als de groene gloed van chloor op blond haar. Voor zover ik weet kan het het grijze niet aantasten zolang je de ketchup er niet te lang in laat zitten. Mocht er dan een oranje gloed in komen, dan zou ik de zilvershampoo proberen. Dat is sowieso goed om regelmatig te doen, zeker in de winter als de zon minder schijnt. Ik heb highlights, ik gebruik ook zilvershampoo om de oranje gloed tegen te gaan.

Het is sowieso goed om contact op te nemen met je kapper aangezien dit niet hoort.

You’re welcome.

Vanwege het feit dat je zo grof reageert hoop ik dat je haar deze kleur blijft…

ja dit… geef het dan gewoon een upje als niemand reageert

Dit :’)

Hahahaha deze topic moest ik wel even van lachen :’) No offense

Ik sluit me aan bij HeartAttack…

Hahaha gewoon dit :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gwn grijsshampoo I guess :hammer:

Ik zou het wassen met chloor. :wink:

Het schijnt ook te helpen om 1 rauw ei, een halve liter VOLLE melk, 3 teentjes knoflook, een eetlepel bier en een blikje knakworstsap te mengen en dat anderhalf uur in je haar te laten zitten.

Nee, jk. Hoewel ik vind dat je best wel rude reageert idd, zou ik toch eens langsgaan bij de kapper

Hahaha

Hahaha ik zat het echt te lezen van uh meen je dit :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat inderdaad het beste helpt is dat je het of met ketchup wast, of een zilvershampoo haalt als het dan echt niet werkt zal ik je aanraden om naar de kapper te gaan om het te laten ontkleuren want het geval kan zijn dat er teveel kleuren boven op elkaar zijn gestapeld dat je haar een break nodig heeft