De betekenis van je signature

Hallo iedereen,

Nou kijk, hier komt de aanleiding voor dit topic:
Er is al een topic over wat er achter je gebruikersnaam zit, en er is er misschien ook wel een over je avatar. Maar ik heb er nog geen kunnen vinden over de betekenis van je signature. Terwijl ik dat soms nog best interessant vind, soms lees ik er een en denk ik ‘Hé, dat komt me bekend voor’/‘Dat doet me ergens aan denken’ maar niet weet waar het vandaan komt. Of dat er een in een andere taal is, die ik niet helemaal snap. Of dat ik een Nederlandse zin gewoon niet snap :stuck_out_tongue:
Nou, dat was dus de *lange* inleiding, en nu heeft iedereen toestemming om haar signature uit te leggen (:.

nou oké :’)
mijn signature-zinnetje komt uit het liedje happiness writes white van Harvey danger, en het gaat dus over dat de zanger bedenkt dat 'ie nooit wat heeft geschreven voor zijn vrouw heeft geschreven, voor de simpele reden dat hij zijn gevoelens gewoon niet kan verwoorden

I try to put it into words, but the words just sound like mistakes.
I try to find a set of chords, but you know how long that takes me
I don’t trust my fingers, I don’t trust my tongue
The work is too important and we’re no longer young, after all.

Dus blijft zijn blad leeg, vandaar, happiness writes white.

Avatar is een schilderij van een schizofrene schilder die katten schildert, zoals hij ze ziet.

http://www.schizophrenia.org/Cat.jpg

een quote die momenteel heel goed bij mij past.

EVERYBODY DANCE NOW.

,-

Nou kijk, mijn zin is “Show the world who you are”. Gewoon omdat ik vind dat iedereen zichzelf moet kunnen zijn en moet laten zien wie hij/zij is, want je leeft maar één keer. Dus doe wat je wilt en laat je door niemand tegenhouden.

Uitspraak van Charles Bukowski.
Verder niet moeilijk te begrijpen lijkt me (:

Voor mijn vader die 5 maanden geleden is overleden, dat ik hem terug wil.

Even kijken wat mijnn signature is hoor.

Oh. Nou.

Je moet je dromen uit laten komen… gewoon, een mooie quote.

Tsja, zoveel mensen denken; o dat is ‘‘zo’’ een meisje, maar zo ben ik dus niet. stop me niet in een hokje :slightly_smiling_face:

het betekent eigenlijk niks :grinning:

Ik heb MS, en elke dag kan anders zijn. MS is zo onvoorspelbaar als het weer. Daardoor kan ik niet echt mijn toekomst invullen zegmaar, omdat het kan zijn dat ik over 10 jaar al in een rolstoel zit. Dus ik geniet van elke dag :slightly_smiling_face: Vandaar : De tijd geeft wat de toekomst je te brengen heeft.

ik kreeg voor mijn verjaardag k3 croky chips.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Vond het gewoon een mooie quote (:

Come ride with me
Through the veins of history
I’ll show you how god
falls asleep on the job

And how can we win
When fools can be kings
Don’t waste your time
Or time will waste you

No one’s gonna take me alive
The time has come to make things right
You and I must fight for our rights
You and I must fight to survive

Muse - Knights of Cydonia

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lvlzhlDGKh1r73offo1_500.gif

Zo is 'ie compleet.

Ach ja. Ik kwam em tegen en ik vind het wel een leuke quote.

Ik zag deze zin op een tumblr, en was meteen verliefd.
Vanaf nu ga ik van elke dag het beste proberen te maken! (Dus: geweldige outfit, geweldige instemming, geweldig humeur!)

Haha (:

Als je de dag happy begint; like op school; YEEY, ZIN IN DEZE DAG.
dan gaat de dag sel voorbij.

=dd