Hallo,
Ik zit de laatste tijd een beetje met een naar gevoel over de beste vriendin van mijn vriend. Ze heeft al een tijdje geleden gevoelens voor hem gehad, die nu weg zijn zegt ze. Ze heeft ondertussen zelf ook een vriend, maar ze doet nog steeds heel raar.
Eerst toen ik een maandje met hem had had ik een trui van hem aan naar school. Meteen was ze boos naar hem toe gegaan en gezegd dat ik “zijn trui te vaak aanheb” (het was de eerste keer dat ik iets van hem aanhad). Daar heeft ze een hele grote ruzie van weten te maken. Ook verzint ze vaak dingen die ik heb gezegd en zegt die dan tegen m’n vriend om mij zwart te maken.
Dit vond ik allemaal al vreemd, maar laatst was ze dronken op een feest en toen had ze mijn vriend gebeld om haar op te halen. Ze heeft toen tegen hem gezegd dat ze hem superleuk vindt en hem wil, en haar eigen vriendje helemaal niks vindt. Ik weet het, ze was dronken en dan zeg je wel is dingen die nergens op slaan, maar dit moet toch wel ergens vandaan komen? Me vriend vindt dat ik me aanstel, maar ik vind het allemaal nogal raar…
Wat denken jullie?