De beste vriend van mijn vriend

Wauw, ik voel me echt dom dat ik hier een topic aan maak, maar however:

Ik heb een soort van dilemma.
Iedere zaterdagochtend geef ik kinderen zeilles, maar ik woon 30 km. van de plek af waar dat is. Normaal slaap ik vrijdag bij mijn vriend (hij geeft die zeilles ook) en gaan we 's ochtends samen daar heen.

Nu is hij vrijdag in Praag, dus heb ik zijn beste vriend gevraagd of ik bij hem kon slapen. Ik ga super goed met die vriend om en we hebben echt diepe gesprekken etc. (Dat jullie de relatie even snappen.)

Nu waren we een tijdje geleden met een aantal vrienden uit, en na iets te veel drankjes bleef die beste vriend bij mij en mijn vriend slapen. Toen heb ik dus een soort van trio met hun 2en gehad. (Soort van omdat zij niet echt iets met elkaar deden.)

Mijn vriend vind alles best, vreemd gaan in onze relatie is niet echt een punt. Toch voelt het voor mij raar om nu bij die vriend te slapen, omdat ik niet weet waar hij op uit is of hoe hij zich daar bij voelt of wat ‘normaal’ is om te doen. Want zoals ik al zei, in mijn relatie kunnen dit soort dingen, maar ergens voelt het toch heel fout omdat het zo ‘abnormaal’ is.

Ik vroeg me af wat jullie vinden dat ik het beste kan doen en ik wilde gewoon mijn verhaal kwijt.
Veroordeel mij of mijn vriend of mijn relatie of die vriend trouwens als je daar behoefte aan hebt, het is alleen niet waar ik om gevraagd heb.

Dilemma dus: Is het slim om bij hem te slapen of niet?

wat is je dilemma nou precies? of je bij hem moet slapen of niet? of dat je met hem moet slapen of niet? (om het maar even netjes te zeggen)…
in beide gevallen zal ik er met je vriend over praten, en doen wat voor jou gevoel het fijnste is.

Of ik bij hem moet slapen of niet.

Ik zal het even duidelijker in de beginpost zetten :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het wel kan, als je niet met hem naar bed wil moet je dat van te voren even melden aan hem. Gewoon zeggen op een luchtige manier dat seks er niet in zit die nacht. Als het echt een goeie vriend is accepteert ie dat heus wel!

Kan je het hem niet uitleggen dan wat jij wilt en waar jij ‘op uit’ bent als je bij hem blijft slapen en daarna daar gewoon blijven.
sorry als het onduidelijk is. (:

Ik vind dat je best bij die vriend kan blijven slapen. Dat hoeft niet te betekenen dat er ook nog andere dingen moeten gebeuren, zoals in je bericht wel een beetje gesuggereerd wordt. Dat jouw vriend vreemdgaan geen probleem vindt, wilt niet zeggen dat je het ook moet doen…

Ik denk dat je best bij hem kan slapen, je kan aangeven dat het een eenmalig iets was en dat je er verder geen zin in hebt.

Als je hem duidelijk aangeeft dat je alleen daar bent voor het slapen en de gezelligheid als vrienden en niets meer is er geen probleem neem ik aan.

Super bedankt voor de reacties tot nu toe.

Toch grappig dat ik niet veroordeeld word, had ik wel verwacht.

Of zou ik dat pas worden als ik wel seks met hem zou willen? :’)

twisted world, mindless people…

Denk het ja :’)

Als jij je er goed bij voelt moet je bij hem blijven slapen. Anders niet :slightly_smiling_face:

I beg you a pardon?

ik zou het niet doen. :$.
Maar ik zeg al IK zou het niet doen, ik slaap zoiezo niet bij andere jongens…
maar een vraagje, Is het geen punt dat je vreemd gaat?
Of is het gewoon, je moet doen wat je wil, maar ervaar dan ook de consequenties?
Of is het dan echt van… maak nie uit. doe ik ook vergeven en vergeten…

Goh…
Het is jouw leven en als je je vriend er niet mee kwetst…
maar: wees ervan bewust dat je een risico neemt. Je zegt dat je al een emotionele band het met die vriend en om dan nog eens alleen seks met hem te hebben…

De mensen die ik ken die een open relatie hebben: er wordt altijd wel iemand jaloers. Of iemand wordt verliefd op een minnaar/minnares.

Je neemt er gewoon een risico mee. ik zou het daarbij ook niet kunnen verdragen dat mijn vriend ook zo’n risico zou nemen door met een ander meisje naar bed te gaan.

Jouw keuze :wink:

Ga gewoon op een andere kamer liggen?

Je hoeft toch niet bij hem in bed te slapen? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Vraag om een eigen bed, en als hij toenadering zoekt zeg je dat je daar niet op zit te wachten.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Niet door mij hoor :’) open relaties kunnen prima werken, toch…

En ik ben het eens met de andere meiden: als hij gewoon een goede vriend is zou hij het moeten respecteren als jij zegt dat het eenmalig was en niet meer.