De beste vriend van me ex

Hey loviess,

Mijn vorige topic ging over me ex maar nu heb ik het over de beste vriend van me ex. Voordat ik met me ex kreeg was ik best goed bevriend met zijn beste vriend. Nadat het uit ging met me ex praatte we een tijdje niet ( zijn beste vriend en ik ). Maar ongeveer 1 maand geleden gingen we weer praten toen hij ineens begon over dat we weer moesten knuffelen . Toen bleven we langer praten en ging het van knuffelen naar zoenen naar seks. Hij wilt dus seks met me , wat ik helemaal niet wil maar toen zei ik dat ik het niet wilde en toen stopte die meteen met appen. Een week later appte ik hem weer en begonnen we weer met praten, van een normaal gesprek ging het uiteindelijk weer naar het onderwerp seks. En telkens als we praten en ik zeg dat ik niks wil met hem doet hij droog en kortaf. Maar ik wil hem als vriend niet kwijt. Wat moet ik doen meiden?

Liefss :heartpulse:

Hij wilt je alleen voor seks. Lijkt me duidelijk toch wat je moet doen?

Edit: ik zie net je andere topic. Aangezien je nog gewoon seks hebt met je ex denk ik eerlijk gezegd (sorry) dat hij (en je ex weet ik niet, zou kunnen) je zien als “makkelijk”

Als hij alleen aandacht voor je heeft als het over seks gaat, dan denk ik niet dat je hem als vriend moet willen houden.

Me ex niet dat weet ik zeker , maar zijn beste vriend ja die zeker maar hij legde me uit dat hij het niet met elk meisje zou doen maar wel met mij hmm beetje vreemd .

Ja omdat hij je zo probeert te paaien. Als jij er maar op in blijft gaan blijft hij zo doen.
Waarom zou je aandacht willen van iemand die je alleen voor seks wilt…

Je verdient beter