De beste verhalen

hello
ik was erg benieuwe welke verhalen jullie allemaal volgen,
en welke verhalen jullie aanraden om te lezen (:
zo kom je misschien verhalen tegen die je erg leuk lijkt te vinden maar in eerste instantie niet hebt aangeklikt, vanwege een stommen titel ofseu.

ps. je eigen verhaal mag je ook posten ffcourse maar ik ben vooral benieuwd naar je eigen mening.

liefs

Goed idee! ^^
ik vind Miss Lunatic heel goed schrijven, ze schrijft meestal korte verhaaltjes, maar ze zijn wel van goede kwaliteit, zeg maar :stuck_out_tongue: Haar verhalen staan gewoon onder het kopje: MissLunatic’s schrijfsels…
@adoring: En die verhalen van jou zijn ook altijd goed geschreven, vooral je nieuwste verhaal lijkt me erg leuk! :angel:

Ik vind die van adoring fijn <3

Liefde op hakken
Een superlieve buurjongen
A Wake-Up Call
Brain Control
Prins vs. Bad Boy (eigen verhaal =P)

iemand hierboven leest mijn verhaal, coel xd
Ik lees alleen jouw verhalen, hihi ;]
Weet jij nog leuke verhalen? Welke volg je zelf?

@ adoring

[i]- Get back up

• Jullie weten niet wie ik echt ben
  • Brain control [sinds net x3][/i]
  • De binnenkant en de buitenkant.
  • Brain Control
  • en heel veel verhalen die niet meer worden geupdate (:
    haha!

maar ik hoop dat mensen mijn nieuwe verhaal ook zo gaan volgen als mijn andere.
want mijn nieuwe is qua schrijven beter,
vind ik.
maar heb nog niet zo heel veel reacties dus weet ook niet.
natuurlijk wel die van jullie 2.
&ik beloof dat ik morgen een nieuw stukjes erbij post,
was er namelijk bijna mee klaar. (:

ow, leuk! Nog een stukje :stuck_out_tongue:
Ik lees eigenlijk ook niet zo heel veel verhalen hier, wel heb ik twee jaar terug of zo een verhaal van een meisje gelezen die echt héél erg goed geschreven was…
Ze heeft het ook afgeschreven, volgens mij was het een Tokio Hotel fanfiction -ik luister en hou niet zo van de band en hun muziek, maar dat verhaal was echt awesome!

Btw, ik wil geen reclame maken :flushed: maar als je wilt kun je ook mijn verhaal lezen, gewoon om te kijken of je het wat vindt :wink:

Ik heb het al gelezen, wou je juist net bij mijn reactie hierboven zetten! Ik was je namelijk vergeten :blush: Ik vind zonlicht echt spr mooi! Jammer dat het af is! Srry dit typt kuuut vanaf me iPhone haha!

ow, haha… .^^ Bedankt dan! :angel:
-Ik ga er trouwens een langer verhaal van maken, maar niet meteen… Just so you know

Edit: ik heb de naam gevonden van dat geweldige verhaal hij heet: Chicklit: Roddels en een Chocolademelkjunkie…
super leuk verhaal. Als je Tokio Hotel niet te erg haat, dan zou ik het zeker lezen!

Ik wil ook is iets langs schrijven, maar dat lukt me niet.

Oeh leuk adoring, ik ga je nieuwe verhaal zeker volgen hij lijkt me heel spannend =)

aah ik hoopte 1 van de 2 van mijn verhalen toch ergens te zien , maar nee hoor :’(

nee, ik volg eigenlijk geen 1 verhaal ik schrijf dr zelf 2,
maar zit nu een beetje met een schrijvers-block ofzo… hoe noem je dat xd?

een writers block haha ;p

Heb ik ook, of njah. in de afgelopen week maar 2 shorts geschreven.

oh ja! :cold_sweat:

zoooooooo hee, zijn lange nachten toch nog ergens goed voor: ik heb zowaar een nieuw stukje geschreven voor mijn verhaal. dag dag writers-block :wave:

-bootleg’s verhaal
-lovveeeedone’s verhaal
-Lilkoekje’s verhaal

ik ben echt verslaafd aan hun verhalen :slightly_smiling_face:

ik heb nog wel een writersblock met mijn verhaal, paar weken al :’( (negen dagen van mijn dromen)
maar niemand las die toch zowat :frowning_face:
maar ‘Tot de sterren reiken’ is echt goeeeed, alleen ze update hem al best lang niet meer…

[i]addicted
brain control
get back up
vallende ster
de binnenkant en de buitenkant
een superlieve buurjongen

dat zijn de verhalen die ik lees (:
en bruine ogen ook, maar die heeft ze afgerond.

en ik heb ook een eigen verhaal ( jullie weten niet wie ik echt ben )
maar dat vind ik een prutverhaal xD[/i]