de beste stijltang?

ik wil al heel lang een goede styltang kopen waar je haar niet metteen helemaal dood en lelijk van word. k heb nu een styltang en die is echt poep. als ik m’n haar een keertje heb gestyld dan zie ik er al uit als een vogelverschikker… ik zie zoveel meiden op school die echt mooi gestyld haar hebben terwijl ze eigenlijk slag/krullen hebben… dat wil ik ook :open_mouth:
heeft er iemand raad?

ps. ik heb niks aan de antwoorden; stijl je haar gewoon niet, elke stijltang is slecht voor je haar…

alvast bedankt x

ik heb de braun satin hair stijltang (ofzoiets) en die is echt chilll. ik heb echt een enorme krullenbol en als ik het stijl is het gwn helemaal stijl en zonder pluis :’)

Ik heb een stijltang van Carmen. Deze bevalt goed want m’n haar blijft de hele dag mooi zitten. Je kunt zelf de temperatuur in stellen, ik heb hem altijd op het laagste maar daardoor wordt mijn haar wel stijl. Ik stijl het elke dag maar doe er wel speciaal spul in voordat ik het stijl, op advies van de kapper.

Ik heb een stijltang van chi, omdat ik heel veel krullen heb, en in totaal 3 uur bezig ben met het stijlen van me haar. Dan als ik een goedkope heb, en ik moet 20x over een plukje voordat het glad is, dan is het al helemaal dood. Normaal moet ik er 2-3 keer over, met de chi stijltang.

Ik kan er ook (als er geen vocht op komt), wel een week mee doen denk ik. Ik vind zelf dat hij mijn haar niet super snel dood maakt, en het blijft heel mooi.

Ik gebruik wel altijd een goede haarbescherming

Wat hier boven ook al wordt gezegt, stijltangen van Chi zijn 1 van de beste. Je moet je haar goed wassen en uitkamen daar voor. Zorg dat je haar niet nat is en haal een product waar van je haar niet door gaat zoals van de chi of redken.

Ik heb de remington wet2straight. Ik vind m wel fijn, maar niet op nat haar. Dan gaat het heel erg pluizen. Soms krijg ik er wel droog haar van, maar dat ligt volgens mij gewoon aan mijn haar.

@xxilikeny waar kan je die stijltang/stijlproducten kopen van chi? :slightly_smiling_face:

GHD tangen horen t beste te zijn maar ze zijn poepduur en geen idee waar je ze kan kopen

okeoke thanks jongens :slightly_smiling_face:
heeft iemand ook enig idee wat ik dan het best in mijn haar kan doen voordat ik het ga stijlen?

X

Ik heb een braun ES3 waar ik heel erg blij me ben.
Je kan de temperatuur etc erg goed regelen, en de platen zijn van kwaliteit.

En je moet er gewoon een heat protector in doen, maakt niet zoveel uit waarvan. De mijne heb ik gewoon bij de drogist gehaald, in zo’n roze flesje.

Ik heb een Babyliss Nano, en hij is best goed! Ik heb van mijn zelf afro haar, en met die stijltang luktie echt in eenkeer!

Ik gooi er altijd van dat heat protector in van olive oil enzo, want die werken echt goed, ik gebruik het meest van Olive Oil zo’n grootte bus met SheenSpray, want die beschermd het haar en is niet vet dus krijg je dat gezeik ook niet:D

xx

Er is niet één perfecte stijltang, per haartype is het verschillend welke stijltang je nodig hebt.

^^Idd;)

Zaterdag krijg ik de babyliss pro 230 steam, veel goede dingen overgelezen. Ik laat het je weten!

Bij de kapper soms, en anders op internet denk ik. Verder weet ik zo niets.

haha zoveel keus eigenlijk! waar welke past nou precies bij mijn haar? ik heb slag/krullen in mijn haar en het ziet er altijd droog uit (terwijl ik het goed verzorg). En het pluist enorm <_<
zo’n babyliss lijkt me miss wel wat! x

Een beetje off topic, maar ik heb een cadeaubon gekregen. En ik vroeg me af of ik bij de V&D een stijltang kan kopen?

Chi stijltang.

Remington vind ik zelf onwijs goed!

Ik heb ook een Remington, vind hem heel fijn (: