De Beste Foundation

Wat is volgens jullie de beste foundation die op dit moment te koop is. Ik heb namelijk al 2 foundations (hema fluide en catrice mouse) maar die vind ik allebei niet super fijn.

Ik zoek namelijk eentje die je niet heel goed ziet zitten, maar wel voldoende dekt.

Geen idee, upje voor jou!

Ik vind bb cream maar dat is alleen te koop via ebay.

Oke, ik zoek alleen liever niet eentje die je alleen op internet kan bestellen. Dan wordt het alleen maar duurder :slightly_smiling_face:

@shopaholicaa27 Bedankt voor upje :slightly_smiling_face:

ja ik zoek ook een goeie!!! wat ik erg fijn vind (pik die van mams altijd) is met kleurtje en creme?? of is dat die bbcream? die van mn moeder is tegen rimpels dus die kan ik eigenlijk niet gebruiken:$ iemand???

catrice foundation infinite matt (:

Die van Maybelline. Die vloeibare :’)

Dream Matte Mousse van maybelline.

Oke, blijkbaar is maybelline foundation dus wel fijn. IK keek net filmpjes van maybelline en daar gebruikte die man heel veel die vloeibare. Die leek mij wel fijn. Iemand ervaring met die foundation?

Ja ik. En hij is idd gewoon heel fijn

Bourjois Healthy Mix (:

Hoe duur was hij ongeveer? Want ik ben nu revieuws aan het lezen en lees dat ie heel fijn is. Ik lees trouwens ook heel veel over de maybelline dream matte compact powder (ofzoiets)

die maybelline dream matte mousse foundation zorgt ervoor dat mijn T-zone minder glimt :d maar als je een droge huid hebt zou ik eerder voor de vloeibare versie gaan.

Tussen m’n wenkbrauwen is het erg droog en m’n wangen ook wel klein beetje. Maar m’n t-zone is vaak best vet… Ik heb nu al een vloeibare en een mousse foundation. Maar die vind ik niet heel fijn…

BBcream.

13/14 euro

geen idee want ik gebruik geen foundation.

Daar heb ik geen last van?

probeer die nieuwe van catrice eens.

Maybelline superstay 24HR
Bourjois healthy mix
Catrice Photofinish

Die drie foundations vind ik het allerfijnst. :slightly_smiling_face: