dé beste fashion-app

ik heb dé beste fashion-app gevonden !!
Daarom wil ik hem ook met jullie delen, want heb hem nog maar net en ben er al beetje verslaafd aan haha :flushed:
De app heet Wheretoget , het icoontje is een roze achtergrond met de letter W erin. Hij is gratis en je kan je gewoon aanmelden via je e-mailadres! Je kan er mensen op volgen (ook celebrities zoals Rihanna, Blake Lively, Miley Cyrus, Mary Kate Olsen, Kate Moss enz). Je kan outfits ook gewoon ‘liken’ en ‘wanten’ enzo. Je kan ook ‘tips’ posten, met daarin bijvoorbeeld waar je dat ene shirt kan krijgen. Als je dat shirt hebt ‘gewant’ en iemand post er een ‘tip’ op, dan krijg je er een melding van aan en dan weet je dus waar je dat shirt kan verkrijgen! Het klinkt misschien nog een beetje ingewikkeld, maar je krijgt de app redelijk snel onder de knie! :slightly_smiling_face:
Je kan mij bijvoorbeeld volgen, mijn naam daarop is aileen.m en dan volg ik jou terug! Dan kunnen we samen op zoek gaan naar leuke outfits enzovoort!! Als je deze app al hebt, kan je je naam hieronder zetten zodat anderen je kunnen volgen! :slightly_smiling_face: Have fun!! x

Er is een algemeen app topic, daar kan je over Wheretoget posten.