De best en leukste producten uit de kruidvat!

Hallo! De naam zegt het al; post hier al de spulletjes uit de kruidvat die je geweldig goed vond… (zo kunnen mensen ook kijken wat ze misschin wel kunnen kopen,…ik ook bijvoorbeeld want ik heb van veel mensen een kruidvat cadeau bon gekregen en heb wel iets van 50 euro bij mekaar maar ik heb wel al al m’n spulletjes qua mascara enzo…) X

sos handcreme :slightly_smiling_face:

Heb je al vaseline?

vaseline van huismerk, prima spul! en de wattenschijfjes zijn ook heel fijn :slightly_smiling_face:

Jep :stuck_out_tongue: maar ik zat misschien te denken aan de bodyscrub van de flower lijn van kruidvat; heb nog geen 'scrub

Essence & catrice <3

Ik werk bij 't Kruidvat! :grinning:
Maar ik ben er alleen vakkenvuller, dus aan mij heb je niet veel haha.
Al heeft Kruidvat een nieuwe lijn, van scrubs en bodylotion enzo, en daar heb ik die met shea shea butter en cacao (volgens mij, die blauwe iig) van. Die is zooo fijn!
Maar als ik dan aan het vullen ben denk ik bij heel veel ‘ooh, die wil ik! en die ook! die ga ik nog kopen!’ maar ik kan er momenteel niet op komen. :stuck_out_tongue:

CATRICE nailpolish

Is wel een fijne scrub maar ik vind ze niet lekker ruiken. De oranje leek me het lekkerst maar niet dus.

Deze ga ik volgen!
Zelf vind ik Essence, Catrice en Maybelline heel fijn!

Kruidvat huismerk Ontharingscrème voor 2,50!
En ik had laatst 3 krultangen voor 12 euro gekocht (was wel afgeprijsd)

ik gebruikte alle reinigingsproducten van Kruidvat, maar ben nu overgestapt op Etos, mijn huid werd er geïrriteerd van. Ik vind hun tonic alleen wel goed. en dag- en nachtcréme.

.

hm, nagellak xd

Catrice nagellak, essence volume mascara. Verder weet ik het niet echt xD

De Kruidvat Body & Fruit lijn. Heeft scrub, body lotion, body butter, showergel. Met tropische geuren, aardig lekker.