De Bazaar beverwijk?

Wat vinden jullie van de Bazaar in Beverwijk?
Kopen jullie hier wel eens kleding?

Ik koop er zelf niet zo heel vaak kleding. (maar dat is vooral door het gebrek aan pashokjes daar.)
Maar wel sieraden, schoenen etc.
En vooral veeeel lekkere dingen van het indonesische kraampje :stuck_out_tongue:

ik woon vet dichtbij daar, maar kom er bijna nooit, alleen voor turksfruit XD ik kan niet tegen die mensenmassa, hysterie, en rook, maar ze hebben er wel leuke dingen zoals tassen met dierenprint, leuke horloges enzo :stuck_out_tongue:

Ik koop er vrijwel nooit kleren, wel één keertje een heel leuk shirtje vandaan. Maar ik koop er altijd Chanel-lipgloss die je daar kan krijgen voor 5 euro als je eventjes afdingt inplaats van 23 euro in de winkel. En ik koop er meestal mijn mobiels.

ik ga dr ook wel eens heen maar ik heb dr nooit kleding gekocht.
eigenlijk heb ik er nog nooit wat gekocht behalve sponscake en
spekkoek hahaha.

Ik vind dat ze daar bijna alleen maar markt/turken kleding hebben.

Ik ben er een keer geweest, was niet echt mijn ding. Het stonk ook vreselijk naar al die nagelstudiodingen. Maar ik had er wel een paar All Stars voor 30 euro vandaan, dat was wel nice. :]

ik woon best dichtbij en het is wel leuk om een keer in de twee maanden te gaan maar neit vaker want dan is er iedere keer weer hetzelfde te koop. En veel van de mensen die daar komen vind ik nogal ordinair. maar soms hebben ze wel hele vette schoenen.

ik kom er 1x per half jaar ofzo en heb er wel is een broek en truitje gekocht, maar ik ga meer voor het eten xD

nou, ik hou echt niet van dat sorry hoor
de mensen de sfeer echt niet wat voor mij! :l.
mensen moeten het niet fckup opvatten. thanks

Wat vind jij Turken kleding dan,byna alle kleding word in Turkije gemaakt.

WHAHAHAHAHAAAAA dus date :$! vind ik ook… eigelijk

Ik ben er nog nooit geweest.

Wat vind jij turken kleding dan,byna alle kleding is in turkije gemaakt

make-up is daar cheap as fuck! vooral mascara’s, altijd helft v.d prijs.

Ow dus jij wilt hiermee zeggen dat turken alleen hun kleding op de markt kopen ? Kijk dan maar beter uit je doppen ! Of je hebt geen turk gezien en beoordeel je je mening puur op vooroordelen of je bent een rascist.

nah.
Op geen van mijn kleding staat Made In Turkey xD

ben er 2 maanden geleden voor het eerst geweest,

heb er 3 paar allstars gekocht
(1 paar voor mn zusje hoor xD)

én een chanel parfum
(die thuis nep bleek te zijn, had ik kunnen verwachten maar die ***mensen waren zó overtuigend, dus let op met parfum!!)

de enige reden dat ik terug zou gaan is allstars / tassen ofzo. vond het niet héél geweldig xD té druk, en veel ‘ordinaire’ mensen, houd ik niet zo van haha.

Cker made in China hihiahaua of korean

Ik woon daar in de buurt, maar ben er eigenlijk al jaren niet meer geweest >.<

woow woow rustig aan…
Ik snap wel wat ze bedoelt eigenlijk. Want veel mensen van die cultuur vinden dat soort kleding mooi en daarom verkopen ze het daar ook. Natuurlijk niet allemaal. En ze had het ook wel wat zachter uit kunnen drukken. Maar ik zou haar geen rascist noemen :thinking: