De bandana van mijn vriendje

Er is een meisje dat Zoe heet en ik ken haar al heel lang. Ze probeerde ongeveer een jaar terug mij en mijn vriendje uit elkaar te halen. Nu heb ik een ander vriendje die ze laatst ontmoette. Ze waren vrienden dus ik vond het wel oke enzo. Totdat ze helemaal zijn aandacht probeerde te trekken en alles (hij deed gelukkig niets :grinning:) en ze heeft hem haar bandana geleent. Nouja aangezien ze nogsteeds op hem aast door opeens op zn schoot te gaat zitten en hem knuffelen wil ik een beetje wraak op haar nemen. Die bandana hing vanochtend uit Alex (mijn vriendje dus) zn kontzak en ik heb hem gejat. (Hij vind het stijlvol voor zijn skatevideo maar hij kan er ook een van mij lenen toch?) Anyways nu wil ik er iets gruwelijks mee doen. Het was van een een of ander duur snowboardmerk ofzo.

Wat zal ik ermee doen?
Alle ideeën zijn welkom :grinning: :grinning:

MET HAAR PRATEN IS GEEN OPTIE~
Al heel vaak gepraat met dr.
Ze luisterd niet en gaat gewoon door.
Ik ben nu gewoon zo boos dat ik iets wil doen om dr te pesten en ja dat is laag maar ik kan haar nu gewoon niet uit staan.

wel een beetje lullig? ga eerst eens met der praten ofzo ;p
dik oubollig.
maar omgelijk iets met zoiets duurs te doen…,
idunno.
ik snap je well.
maar gewoon. ja. lekker duidelijk ;$

iig. succes.

niks. als jij je niveau wilt verlagen tot dat van die Zoe zou ik het wel doen. maar dit is écht slecht en laag, vind ik! geef hem terug aan je vriend en laat haar gewoon. en anders praat je een keer met ‘Alex’ of ‘Zoe’

Zeik er overheen. Of draag 'm gewoon…

Maar is het niet beter om haar gedrag te negeren om haar er gewoon op aan te spreken? Want volgens mij maak je het zo alleen van kwaad naar erger. Denk ook niet dat je vriendje het heel chill zou vinden ofzo.

Op zich is het wel terecht, maar je verlaagt je dan inderdaad tot haar niveau. Ga met haar praten, heb het er met je vriendje over, whadeva. Los het volwassen op.

Of je brengt de bandana terug naar Zoe, en zegt dan gelijk waar het op staat. Dus dat je niet meer wil dat ze zo doet blabla.

Ik heb al met haar gepraat en dat werkt niet. Ik heb haar genegeerd maar ze gaat gewoon door. Alex die vind het alleen maar raar en trekt zich niets van Zoe aan. Aangezien ze niet luisterd en ik wil dat ze stopt ben ik dit van plan :grin:

Nja. Dan moet je het zelf weten (:
Wij hebben ‘redelijke’ oplossingen aangedragen, maar je bent duidelijk van plan wraak te nemen.
Go your gang, ik ga je niet helpen met lage ideeën verzinnen.

is die Zoe een vriendin van je/bf/een kennis? als ze je bf of vriendin is zou ik toch maar zeggen dat ze de aandacht van je vriend toch niet krijgt en dat het van háár kant laag is dat ze jullie uit elkaar probeert te drijven. en wat de rest ook zegt; los het volwassen op. Jij vraagt advies, je krijgt het, maar niet op de manier hoe jij het wil, dus ga je ons advies negeren? maak er dan geen topic over!

eh, er is een man op internet die de trouwjurk van zijn ex-vrouw helemaal heeft verneukt, op weetikveelhoeveel manieren, misschien daar even op googlen ofzo?

trouwens, ik denk dat je dit beter met je vriendinnen kan bespreken, want wij kennen die ‘Zoe’ natuurlijk niet, dus dan lijkt het heel snel lullig om zoiets te doen terwijl er mensen zijn die het echt dubbel en dwars verdienen, ghehehe

http://myexwifesweddingdress.com/
dit is die site trouwens (A)

Of laat je vriend met 'r praten?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

-

Eigenlijk snap ik geen reet van dit verhaal, het even nog 20 x lezen.

Ja ehm, ik ga alleen met jongens om dus aan vriendinnen vragen word lastig.
En Zoe is niet echt een vriendin, ze woont best wel ver weg en heeft verkering met iemand die ook bij onze groep hoort (laatikhetmaarzozeggen) zodat ze met Alex in contact kan komen want doodstalken via sms is geen mogelijkheid meer.

Ik vind dit een beetje sneu. Heb je geen ballen om face-to-face met haar te praten?

je verhaal klinkt echt heeeeel sterk nu hoor! #pff