De Bachelor

Zijn er hier mensen die De Bachelor kijken?

Ik zelf wel en ik vind het een erg leuk programma. Ik vind het nog best echt voor zo’n programma -tot mijn verbazing-.

En voor wie zijn jullie? :slightly_smiling_face:

haha ik kijk het ook. en ik ben voor die emely. jij dan?

Jaa Emily is wel een leuk meisje! Ben denk ik ook voor haar.

En ben echt blij dat die Chantal eruit is, dat was echt zo’n aandachttrekker. Hoe ze reageerde was wel grappig. xd

… eh nee :’)
Ik vind dat echt zo’n zinloos programma.
Waarom zou je het leuk vinden om als vrouw zo gebruikt te worden?
Als je nou echt zo hunkert naar aandacht, doe dat dan op een andere manier en niet bij een vent die 't zo’n beetje met iedereen wil doen.

Haha ja klopt, ik zou het zelf ook nooit doen maar het is wel leuk om naar te kijken vind ik dan.

ik volg het ook

Nog meer mensen?:grinning:

Ja, ik volg het.
Die Emmely vind ik vreselijk, wat vindt zij zichzelf fantastisch zeg.
En die Feline, oh man, haar ogen vallen zo naar beneden, ik erger me gewoon aan haar uiterlijk.

Ik ben denk ik voor die Karin, puur omdat ze er leuk uitziet en best schattig is.

Ik vind die vent echt een gladjanus.

Ik ben steeds van plan om het terug te kijken… Vanmiddag maar even doen!

Ik krijg wel echt de kriebels van die vent. Bah, daar zou ik dus nooit op kunnen vallen.

Ik kijk het ook alleen ik vind die bachelor helemaal niet knap ofzo. ik zal er nooit op kunnen vallen. Ik vond het trouwens wel heel lief dat hij het zoontje van Emmely had laten komen. Ik weet niet precies voor wie ik ben, heb me er nog niet echt in verdiept maar het is wel leuk om eens te kijken.

Ik heb het 1x gekeken :stuck_out_tongue_winking_eye: best grappig maar ik volg het niet…

ik kijk dat ook!
ben ook blij dat die chantal eruit is… vond haar zo dom.

ja ik kijk het een gemaakt zooitje bij elkaar.en ik vindt De Bachelor maar ene gladjanus.

Marielle, Karin of Emily moet winnen. :d

Ik vond de Amerikaanse leuker, met Jake toen!

Gister was Chantal echt dom bezig haha. Heb er wel om gelachen ;p

en dit inderdaad!

Die vent is wel echt een aparte kerel.
Maar wel leuk programma :slightly_smiling_face:

Weet iemand misschien waar ik de aflevering van gister kan terugkijken? :slightly_smiling_face: herhaling.nl doet het niet bij mij…