De babybliss Secret Curl ( krultang ) mijn testfilmpje :)

Dag meiden,

Ik hoor veel mensen in mijn omgeving vragen stellen over de secret curl van Babybliss en ik heb hem vandaag eindelijk binnen gekregen. Ik ben super blij met het resultaat alleen is het even onderzoeken welke kant je hem vast moet houden en hoe om :slightly_smiling_face: Het filmpje duurt maar 1:50 ongeveer, maar geeft wel een beeld van het eindresultaat ! Het filmpje was eigenlijk alleen bedoeld voor een vriendin van mij omdat ze benieuwd was hoe ik er mee om ging, maar toen vroeg de rest het ook haha. Dus hier is die!

Wie weet hebben jullie er wat aan , ik heb ieder geval geen spijt van de aankoop :grinning:

Ehm ja. Dit is dus reclame en dat mag niet.

Ik vind dat je erg veel kreun geluidjes maakt. :grinning_face_with_smiling_eyes:
En nee ik vind t filmpje iets te kinderachtig… sorry.
En het is reclame idd.

Vreselijk ding ook

Met al dat ge-au word ik nou niet bepaald aangemoedigd om het te kopen :’) niet dat ik het nodig heb want ik heb al veel te veel krullen.

Gelukkig heb ik krullen van mezelf en ik vind de resultaat lelijk.

Dit leunt idd tegen reclame aan. Je bent ook erg spastisch met dat ding. Ik test hem wel eens op mijn werk en ja ik vind het ook eng. Maar je moet ook gewoon rustig blijven, je doet er veel te druk mee. Gewoon op je haarklemmen dat ding rustig vast houden laten piepen en na drie keer piepen los laten. Er aan trekken en sjoren zoals jij doet. Dat gaat geheid een keer fout.

Er zit een handleiding bij en dit ding is iets wat je echt moet gebruiken volgens de handleiding.

maar idd soort van reclame dus slotje.