De avonturen van Illie - DIT IS EEN VERHAAL HOI

Wat was het een geweldige dag geweest voor Illie. Zijn stripclub draaide eindelijk veel winst en er was net een nieuwe stripper aangenomen, Fira was haar artiestennaam. Er werkten nu een aantal strippers voor hem en ze waren allemaal fantastisch. Maar Fira… Stiekem was Illie een beetje verliefd op haar. Al vanaf het moment dat Fira naar binnen liep vond Illie haar geweldig. Het stond al vast dat zij aangenomen werd vanaf het moment dat ze binnenkwam.
Helaas bleef de liefde niet onopvallend, Hera, die stiekem verliefd was op Illie, had het gezien. Ze had nu al een hekel aan die nieuwe griet en ze zou hemel en aarde bewegen om Fira de club uit te sturen. Illie was van Hera, Hera had al zo veel voor Illie gedaan. Ze had hem zelfs privé optredens gegeven, gratis en voor niets. Potjandorie, ze zou haar liefdesleven toch niet laten verpesten door zo’n domme muts?

Dit verhaal ga ik volgen!

Leuk verhaal, ik volg!

wacht… hoe ziet hera eruit
en fira

Leuk verhaal! Ik volg je.

Hera haar bovenlip krulde woest omhoog toen Illie aan kwam lopen met zijn nieuwe aanwinst, Fira. Hera haar ogen zaten vol woestenij en aan haar lichaamstaal was duidelijk te zien dat ze niets van de nieuwe strippers moest weten.
Illie was onder de indruk en zo verliefd, dat hij het niet eens merkte. Hij was blind van de liefde, zoals het soms wel eens genoemd werd. ‘Hé Hera!’ zei hij vrolijk, terwijl hij drie kussen op haar wangen drukte. ‘Vanavond kom Fira hier werken en aangezien jij hier de beste bent,’ hij gaf Hera een knipoog en de boze blik van Hera trok een beetje weg. ‘mag jij haar inwerken.’

KOMT GOED KOMT GOED

wow! Ik volg! ben heel benieuwd!

BETER

verder!

WIJ WILLEN MEER ILLIE.

Oke ik doe rustig :’)

Wat mooi geschreven ook, ik volg!

Ergens leken de twee meiden wel op elkaar. Ze hadden beiden lange, zwarte haren tot aan hun middel. Hun ogen waren zo donkerbruin, dat het bijna zwart genoemd kon worden. Hun gezichten hadden fijne gelaatstrekken, bijna zoals een fee. Het was zeker dat dames concurrenten van elkaar waren. Het leukste aan de twee was dat hun lieflijke uiterlijk maar bedrog was, want ze waren vanbinnen een soort van kwaadaardig.
Plotseling zwaaide Illie naar een gedaante in de verte. Een stripper met bruine haren tot aan haar schouders kwam aangelopen. Haar groene ogen schitterden vrolijk. ‘Stardust, dit is Hera. Hera, dit is Stardust,’ stelde Illie de dames aan elkaar voor. Stardust gaf Hera een knipoog en wendde zich vervolgens tot Illie. ‘Ik geloof dat ik hulp nodig heb, die dikke idioot aan de bar wilt niet betalen, maar zit wel steeds aan mijn kont,’ zei ze nijdig.

Spannend!

Wat veel lezers zeg wauw :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

Ik ben fan.

Verder!

Supergoed, wauw!!!
Een kritiekpuntje, voeg wat dialogen toe voor de afwisseling

-XOXO-

IK BEN LIEF NIET KWAADAARDIG

hahaha nee grapje i know dit is een verhaal
mensen m’n tel is uitgevallen btw dus ik kan niet reageren op app en mijn broertje heeft zijn lader meegenomen en die van mij is kapot dus ja ik ben even de lul

Maar ontopic.

Illie zuchtte. ‘Nou Hera, dan laat ik het verder aan jou over,’ zei hij voor hij zich omdraaide en met Stardust naar de bar liep. Er viel een stilte, maar na een minuut had Hera een plannetje bedacht om Fira zo snel mogelijk uit de stripclub te werken. Ze wilde geen concurrentie, Illie was van Hera!
‘Ik zal je eerst rondleiden,’ zei Hera met een poeslief stemmetje. Haar blik werd wat zachter en ze greep Fira bij haar hand vast en trok haar mee naar de andere kant van de zaal. Ze kwamen langs de act, die werd net opgevoerd door A. A was haar artiesten naam, niemand wist verder haar echte naam. Ze was vreselijk geheimzinnig en mysterieus, misschien was dat ook wel de reden waarom ze zo veel geld van mannen kreeg. Met haar lange, blonde lokken en blauwe, ondeugende oogjes wist ze iedereen voor haar karretje te spannen. A was precies het persoon dat Hera nodig had.

aahahhahahaha