De allergoedkoopste spijkerbroek

Oke, ik heb dus géén spijkerbroeken aangezien ik toch bijna nooit broeken draag, maar ik wil er wel een hebben want opzich is dat wel handig.

Dus waar hebben ze de allergoedkoopste? Want wil er namelijk geen 20 euro voor betalen als het voor tien kan :’)

En het liefst een winkelketen dus niet zoiets als “Markt” of “Ja dat ene boetiekje in Utrecht”.

Alvast bedankt :]

In de sale , bij de coolcat / newyorker.

Hmm, de goedkoopste zijn denk ik gewoon bij H&M etc. of bij de scooter, maar die winkel is stom.

Als je nu gaat, volgens mij is dit laatste week van de sale? Kun je heel makkelijk een goedkope goede broek scoren.

Oja en bij de stretch

London.

Het mogen trouwens ook jeansleggings zijn, want die zijn geloof ik goedkoper (?)

H&M, in de sale scoor je daar gemakkelijk jeansen voor 5à15 euro!

Woon je in Amsterdam? :slightly_smiling_face:
Anders zou ik toch ff kijken bij Bella…
Niet zo een erg bekend winkeltje. Alles daar is 7 euro. Heb d’r 2 spijkerbroeken gehaald en ze zitten echt lekker.

Waar is die dan?

Op de Ferdinand Bol zit er een.

jeanslegging 15,- vero moda.

ik heb een spijkerbroek van de H&M voor maar 20,00 euro. hij is er in donker en in lichtblauw.

Dankjewel!

Astu! :slightly_smiling_face:

In Den Haag zit ook een Bella, daar had ik ooit een broek voor ongeveer ¤5 euro gehaald, die gewoon een jaar lang meeging.
Verder zag ik nog bij de Vero moda dat daar jeggings voor ¤5 euro waren, maar wel allemaal xs :s

C&A. Mijn favoriete spijkerbroek komt daar vandaan en daar heb ik 6 euro voor betaald in de uitverkoop. Heb het ding al 3 jaar en zit nog steeds perfect.

oh die zit ook in rdam denk ik ? heb daar ook zo’n winkel gezien, maar ik vertrouwde ze niet haha. (en ze hebben altijd alleen maar maat 34 / 36)

H&M hebben ze nu 3 verschillende soorten sqins voor 9,95 (heel donkerblauw, donkerblauw, en lichtblauw) en ze zitten relaaaxed.

In Den Haag heb je de Ti Amo, Bella, Amazon en nog een paar best wel goedkope winkeltjes :slightly_smiling_face:
Daar kan je vast een goedkope spijkerbroek vinden!
De Amazon is trouwens ook in Rotterdam…