1 iemand vraagt een vraag bijvoorbeeld: hoelang zijn jullie al samen?
De andere antwoord op de vraag, en verzint weer een nieuwe vraag.
Waar heb je hem/haar leren kennen?
1 iemand vraagt een vraag bijvoorbeeld: hoelang zijn jullie al samen?
De andere antwoord op de vraag, en verzint weer een nieuwe vraag.
Waar heb je hem/haar leren kennen?
Euh nee, niet verliefd als in: vlinders in je buik, niets liever willen dan de hele tijd kusjes geven/knuffelen/elkaars hand vasthouden.
Ik heb inmiddels bijna 4,5 jaar een relatie met mijn vriend, die tijd heb ik gehad. Ik vind hem nog steeds heel aantrekkelijk en houd er heel erg van om intiem te zijn, maar het is niet meer zo zoals in het begin. Na die tijd is het veel meer ‘heel veel houden van en samen een toekomst zien’ dan hoteldebotel verliefd zijn. If you understand what I mean. :’)
Wat vind je de leukste karaktereigenschap aan je vriend?
Dat vind ik altijd zo een moeilijke vraag, want er is zoveel dat ik leuk aan hem vindt!
Misschien toch dat hij altijd eerlijk zal zijn ook al zou de waarheid kwetsen waardoor ik een enorm vertrouwen in hem heb, dat vind ik heel belangrijk in een relatie.
Wat vind je het mooist aan je vriend(in)? (van uiterlijk)
zijn lach
denk je dat je met hem/haar oud wordt?
Ja.
Hoelang hebben jullie een relatie?
Ja, heel goed! Vind het erg gezellig om mee te gaan als mijn vriend iets met ze gaat doen of een verjaardag van ze heeft.
Tegenovergestelde vraag dan, in opvolging van mijn eerste vraag: wat vind je de vervelendste eigenschap van je vriend? :’)
Dat hij geen twee dingen tegelijk kan en het dus echt nutteloos is om bij mn vriend in de buurt te zijn wanneer hij op zm mobiel of laptop zit, en dat is vrij vaak :’)
Lijk je qua karakter op je vriend?
We hebben wel veel dingen gemeen, zoals humor en geduld. Sommige dingen zijn denken we dan totaal anders in.
Wat is het meest romantisch wat hij gedaan heeft?
^ Herkenbaar, herkenbaar. :’)
Nee, ik ben veel drukker en impulsiever dan mijn vriend. Mijn vriend is meer een denker, ik een doener. :’) Maar hij kan me wel goed ‘rustig’ manen als ik me ergens druk over maak en kan heel goed relativeren.
We vullen elkaar goed aan, dat vind ik fijner dan dat we nagenoeg hetzelfde karakter hebben.
Zie jij je vriend als soulmate met wie je alles deelt of puur als geliefde + waarom?
^ja ik zie hem als mijn soulmate, hij is mijn beste vriend, degene met wie ik over ALLES kan praten, die mij echt kent hoe ik ben, voor wie ik niks hoef te verbergen… Er is gewoon niemand bij wie ik me zo goed voel als hij.
Oeps iemand was me voor. Ik antwoord op de volgende: we zijn een tijdje uit elkaar geweest en ik heb toen een andere relatie gehad. De stap was groot om aan elkaar toe te geven dat we nog iets voor elkaar voelden.
Heeft je vriend slechte gewoontes?
Ja. Hij is erg ongeduldig, en wilt alles op zijn manier. Ik heb dat (soms) ook, maar het is wel vervelend
Zie jij jezelf oud worden met je vriend/in? Incl. trouwen/kids?
^ Ja, ik zie mijzelf zeker oud worden met mijn vriend, inclusief trouwen en twee kids!
Wat vind je het leukste aan je vriend?
Zijn humor.
Wat vind je niet zo leuk aan je vriend soms?
Dat hij niet echt goed een gesprek voert als we samen zijn of via whatsapp. Sowieso is dat wel beter in het echt, maar ik zou het leuker vinden als hij bijvoorbeeld een zou doorvragen als ik wat vertelde.
Edit:
Wat wat jullie leukste date samen?
Wij appen bijna niet, soms in onze gezamenlijke groepsapp, en af en toe een SMS. We zijn vaak bij elkaar.
Hebben jullie samen een liedje en zo ja, welke?
Nee
Bellen jullie vaak?
Nee, nauwelijks. Alleen om wat af te spreken (hoe laat hij bijv. bij mij is) of als er echt iets ‘dringends’ is.
Hoe vaak zien jullie elkaar?
1 tot maximaal 3 keer in de week. Gemiddeld ligt het nu denk ik rond de 2 keer per week in het weekend. Ik had zo graag dat het meer was geweest, maar helaas…
Wanneer zou je samen willen gaan wonen met je vriend?
Als wij met onze studie klaar zijn en allebei een baan hebben. Dat is over een jaar denk ik. Ik wil niet samenwonen zonder stabiel inkomen.
Mochten jullie al snel bij elkaar slapen?