De afstand

Hey meiden! Ik heb een vriendje in het westen van Nederland, maar ik zelf woon in het oosten van nederland
Is het raar dat ik een vriendje heb in het westen?? Zie hem wel vaak en ik wil graag ook met de trein reizen (alleen) want dan kan ik hem leuk opzoeken!! Maar ik ben 14 jaar ben ik niet wat te jong? Of kan dat wel gwn en hoe moet ik dat ooit vragen aan mijn ouders? Meiden plzz help me
Groetjezzz P

je moet gewoon doen wat je gelukkig maakt. als je gelukkig bent met je vriendje en als al dat reizen echt geen probleem is dan zou ik er gewoon mee doorgaan. en als ik jou was zou ik het ook nog eens aan je ouders vragen. misschien weten hun ook wat het beste voor je is

Mensen hebben een vriendje in Australiƫ, dus raar is het zeker niet. Veertien jaar oud is niet heel erg oud, maar kan in principe wel. Ik weet niet hoe je met je ouders omgaat, maar als je weet dat ze er wel voor open staan natuurlijk gewoon zeggen. Anders kan je hem misschien een keertje jouw kant op laten komen? En natuurlijk eerst zeker weten dat het geen fake is haha, weet niet hoe je hem hebt leren kennen, maar voor de zekerheid :wink: