De 88 Palet van Coastal Scents

hallo,

ik wil graag de 88 palet kopen maar heb nooit wat besteld op internet dus als iemand mij kan helpen ben ik heel blij heeft iemand verstand van de site
www.coastalscents.com ?? die palet word heel veel op youtube en\o gebruikt en het word tijd dat ik hem ook ga kopen:P en mijn vraag is hoe kan je veilig betalen want ik heb geen paypal

alvast bedankt (K)

en op die site staan ook dat je je telefoonnumer moet invulle denke jullie dat dat moet? want ze moete alleen versturen.

Ik zou dit niet via Ebay, Coastal Scents of whatever bestellen, want dit wordt per air mail verzonden. Het schijnt dat door de turbulentie je paletje kaboem doet…
Zelfs daar waren filmpjes over op Youtube, maar ik kan ze zou gauw ff niet vinden… ik zou iig zo’n palet in Amsterdam kopen, of waar ze m maar kunnen leveren. Of zoek mensen die ze per boot vervoeren… succes :slightly_smiling_face:

Wat wil je ervan weten dan? :open_mouth: je kan met paypal of creditcard betalen.

ik heb er hele goeie reacties over gehoord en dat ze het goed verpakken en de verzendkosten zijn laag iets van 13 dollar ik heb geen paypal dus daarmee kan ik niet betalen wete jullie mischien een veilige manier om te betalen? want ik snap niet zoveel van die site en die palet vind ik echt gaaf!
:slightly_smiling_face:

misslipsmacker ik denk dat je de palet bedoelt van e bay die pakken hem niet zo goed in maar die van coastal scents wel :wink:

Paypal is heel makkelijk hoor en als je geen creditcard hebt is paypal de makkelijkste manier :open_mouth: ik kan het je zo uitleggen.

als je dat doet maak je me echt blij :slightly_smiling_face: wantt ik heb echt geen verstand van paypal en het is voor het eerst dat ik wil bestellen op internet :stuck_out_tongue:
alvast bedankt (K)

Ja, dat denk ik ook … en Coastal Scents vervoert het volgens mij ook per boot. :slightly_smiling_face:

Naja je maakt dus een account aan op www.paypal.com :slightly_smiling_face: daarna staat er bankaccount toevoegen daardoor kun je zeg maar je bank account eraan koppelen :wink: dan worden er 2 bedragjes op je rekening gestort van een paar cent om te controleren of het jou account is :slightly_smiling_face:. Die bedrage moet je dan op internet invullen ter controle en dan is het klaar :grinning:. Daarna kun je gewoon iets bestellen en dan betalen via paypal kiezen en haalt hij het automatisch van je rekening :wink:

Wie weet hoe je kan betalen bij coastal scents ZONDER paypal!?

niemand??!!

is er geen andere site/manier om hem te halen?
ik wil hem ook! <3

Ik wil hem ook voor kerst :grinning:
maareh welke shipping moet ik hebben :O?
en ik wil de matte oogschaduw pallett 88 , niet die shimmery :wink:

ik wou hem kopen maar vond het te duur. had ook nog nooit wat via internet besteld en mascha zei dat het 20 euro ongv was dus kdacht dat kan ik nog riskeren… en toen kwamen er de verzendingskosten e.d. bij en toen wast gelijk 37 euro. vond ik net iets te veel. als ze het voor dat geld in de winkel verkocht zou ik het direct doen maar via internet bestellen vertrouw ik niet echt :slightly_smiling_face:

nou ja, nutteloze post maar wel een upje!

ik heb de shimmer en de neutral van Ebay :grinning: Het ging heel goed en er is er geen enkele stuk! Ik ben er dus superblij mee!

Ik zit erover te denken om misschien een groepsorder te organiseren, dan heb je helemaal geen paypal nodig.

Ik heb het ook, besteld via coastel scents zelf. was idd bang dat het kaboem zou doen. Maar het was echt goed ingepakt! hele grote doos, met heeeel veeeeel beschermspul eromheen en kranten eromheeen en nog meer dingen…en uiteindelijk 2 kleine pallets erin (88 kleurtjes)…

Welke shipping moet je pakken :face_with_raised_eyebrow: (GOEDKOOPST)
en welke is de matte palet :open_mouth: de allereerste toch ?

x

Haha XD Ik heb al een heleboel make up uit Amerika besteld, per air mail, en daar heb ik echt nog nooit van gehoord :stuck_out_tongue:

Bij mij is tot nu toe alles veilig aangekomen, dus ik zou daar maar niet bang voor zijn hoor