De 4 maanden viering

Oke de titel is nogal apart maar ik kon het even niet anders omschrijven haha! Mijn vriend en ik hebben 22 December 4 maanden. Ik kan hem die dag niet zien omdat hij moet werken. Nu had ik een klein plannetje. Omdat hij zo ver weg woont, wil ik naar z’n werk gaan met een roos en hem daar op wachten tot hij klaar is met werken. Alleen ik weet niet of dit een beetje te snel is. En of een jongen dat wel leuk zou vinden.

liefs xox

Ik zou het eigelijk doen bij 6 maanden, 4 maanden vind ik een ‘raar’ getal. Het is geen half jaar of een heel jaar.

Ik denk dat jij dat beter zou moeten weten dan wij? Wij kennen je vriend niet.

Jaa daar zat ik dus ook al mee, haha dus vandaar dat ik het jullie even vroeg, ik zit nu zo damn erg te twijfelen. :blush:

Ik heb over 5 dagen ook 4 maanden iets met mn vriend. Maarja er gaat denk ik niet iets speciaals gebeuren. Net als de vorige maanden gewoon een lief smsje ofzo :slightly_smiling_face:

Ik zou in ieder geval de roos weg laten.

Ik vind 4 maanden ook een beetje raar. Ga dan iets leuks doen met 6 maanden. =]

Aaah lief, en ik zou idd die roos weglaten
maar waarom met 4 maanden?.. dat is niet echt speciaal, doe het met 6 maanden. Maar, als jij het wilt vieren, wat houdt je tegen?.. :wink:

Hihi ja dat doen we ook altijd maar dat word nu echt zó standaard vandaar dat ik maar even wat anders wil haha. :blush:

Maarja, ik twijfel nu dus ook zó erg hihi… Ik kom er vast wel uit voor die tijd!

Omdat dit eigenlijk tot nu nog de enigste dag is dat ik hem voor het eerst kan z’n terwijl we dan 4 maanden hebben… De rest van al die maanden moet hij werken enz. Nu ook maar dan heb ik vrij. (A)

ik kreeg toen een weekendje Amsterdam met hem :slightly_smiling_face:

Waarom moet er een zogenaamde ‘viering’ zijn om je vriendje te verassen.
Ga gewoon zou ik zeggen ! Eigenlijk zelf op een dag zoals elke andere. Dan verwacht hij het helemaal niet, en is de verassing compleet :slightly_smiling_face:

Nou leuk toch (:
Ik vindt het persoonlijk onzinnig, maar de 1 doet het wel en de ander niet.
Mijn vriend en ik wonen ver van elkaar af, en we zien elkaar niet vaak, zelfs niet als we bijv. 19 maanden hebben. we hebben nu bijna 2,5 jaar en ik sms hem vaak: ‘‘Gefeliciteerd met onze … maanden’’ ( : haha of hij doet het vanzelf.

4 maanden was bij ons geloof ik een smsje; ‘gefeliciteerd met 4 maanden mij!’ of zo iets doms.

Ik zou hem niet nu verassen ‘omdat je 4 maanden hebt’, ik zou het gewoon doen omdat je dat leuk vind op elke random dag.

4 maanden is dan wel origineler dan 6 maanden of een jaar.:slightly_smiling_face: