De 3 keer in de week haar wassen challenge!

Hoi! Ik was mijn haar nu elke dag, omdat ik als ik dat niet doe meteen super vettig haar heb. Maar door mijn haar elke dag te wassen maak ik het alleen maar erger! Daarom had ik bedacht dat ik elke week 3 dagen kies waarop ik mijn haar ga wassen. Natuurlijk zal ik er dus tussendoor vreselijk uitzien met mn vettige haar, maar uiteindelijk is het het hopelijk waard! Ook last van hetzelfde probleem? Doe dan mee! Dan kunnen we elkaar steunen in onze moeilijke vettige-haartijden haha.

Iemand die dit al eens gedaan heeft? Deel je ervaringen! En wil je meedoen? Gezellig!

ik zou wel willen, maar ik sport sws al 4 tot 5 keer in de week, en dan zweet ik best wel erg. ik was dus altijd mijn haar na het sporten, anders zit mijn haar vol zweet haha! maar succes!

-

Ik heb precies hetzelfde, en ik heb al geprobeerd om te minderen met wassen maar het voelt dan zo vies en droogshampoo heeft eerlijk gezegd geen enkel effect bij mij…
Ik heb mijn haren vanochtend gewassen, en het is nu al weer vet… Zó irritant.

Hm, ik probeer het tegenwoordig wel om de dag te wassen. Deed het eerst ook elke dg. Wat ik nu sowieso al doe: knot maken en dan alleen het haar op mijn hoofd wassen en die knot niet nat maken. Dat beschadigt je punten in elk geval al weer minder. Ik heb trouwens droogshampoo van Batiste en dat is echt topspul hoor. Kamt heel makkelijk uit en laat geen waas achter.

Mijn haar word echt pas vet na een hele tijd. Ik was het 3 keer in de week en soms zelfs maar twee keer (liever niet). Als het vet is kun je er ook talkpoeder in doen, dan zie je het niet meer. En als je het in een knot doet ook niet heel erg meer. Zo kun je het een beetje uitstellen

Ik waste t eerst ook elke dag, maar nu doe ik het ook nog maar 3x in de week ongeveer. Mijn haar zit namelijk beter wanneer het minimaal een dag geleden is dat het is gewassen.

Ik was ook nog maar 3 keer in de week en je hoofd/haar raakt er best snel aan gewend. Succes iig!

Batiste droogshampoo gebruiken. En dan die roze bus (niet met bloemetjes maar die andere). Oh en strategisch kiezen op welke dagen je jouw haar wast. Voor mij zijn dat: zondagavond, woensdagavond (de dag voordat ik gym heb) en als ik wat in het weekend te doen heb ook op vrijdagavond.

Ik was mijn haar zelf 2 keer in de week, en dat is genoeg voor mij. Dus ik doe niet mee aan de challenge, succes!

Ik doe dit al heel lang, merk dat mijn haar een stuk gezonder is. Wel een stuk sneller vet, maar dat heb ik er wel voor over.

of doe de nooit meer je haar wassen challenge

Als je het nooit meer wast gaat je haar misschien wel het vet afstoten en maakt het zichzelf schoon. Proberen waard?

Ik was het ook maar 2/3 keer in de week. En het heeft mijn haar erg goed gedaan. Droogshampoo gebruiken en je haar vast dragen helpt om je wat vettige haar te verdoezelen.

Ik heb juist super droog haar (maar dat komt omdat ik pluishaar heb/had) i.p.v. vet haar.

Ik was het gewoon 3/4 keer per week, dus om de dag.

TIP: andrelon langer fris

serieus, na 3 keer wassen is je haar niet meer vet in de derde dag.

Ik was mn haar 2 keer per week, soms 3 x

Ik was het meestal 2 keer per week, met uitzondering 3. Vroeger waste ik het elke dag en was het aan de eind van de middag weer vet, doordat ik heel dun haar heb ziet dat eruit alsof ik heel vet haar heb. Toen besloot ik mn haar te laten ‘wennen’ en liet ik het opbouwen naar om de dag ect. Nu gaat het veel beter :slightly_smiling_face:

Ik waste het eerst ook bijna elke dag, nu om de dag. Ik douche wel elke dag maar op de dagen dat ik het niet was laat ik gewoon even een warme straal op mn haar staan en dan word t ook gelijk al een stukje minder vettig.

Haha ik was mn hele leven al mn haar 3 x per week.

ik heb al heel erg droog haar en was het ook maar 3x per week soms zelfs maar 2x want als ik het was is het net een vogelnest