De 12 lichaamstypes

Hé! Er zijn al veel topics over lichaamstypes maar dit vond ik erg interessant. Ik keek laast naar ‘Trinny & Susannah’ , 2 Britse die zich veel bezighouden met 't lichaam & hoe je je moet kleden enzovoort. Ik denk dat hier nog geen topic over bestaat.

En zij spraken niet over 4 lichaamstypes ( peer, appel, zandloper,plank) zoals we dat hier in de meeste topics doen maar over de 12 lichaamstypes! Ik merkte in andere topics dat de meeste meiden antwoordden dat ze tussenin 2 types zaten en dan kan je niet echt de kledingtips gebruiken die je voor die types vindt. Dus mss kan dit wel helpen.

Dit is een site met de 12 types + foto’s van vrouwen met dat type
zodat je precies weet wat ze bedoelen met ‘zware benen’ of ‘brede taille’.

De site

En hier een beetje uitleg over de 12 lichaamstypes !

The Column of de zuil heeft schouders die even breed zijn als haar heupen, ze heeft niet echt een taille en lange benen

De Lollipop heeft grotere borsten, niet echt een taille, smalle heupen, en lnage benen

The Cornet/ het hoorntje ( zoals een ijsje) heeft brede schouders, kleinere borsten, geen taille , smalle heupen en lange benen

The Vase/vaas heeft grotere borsten, heupen in verhouding met de borsten, een lange taille , smalle dijen and (middel)lange benen

The Hourglass/ zandloper heeft grote borsten , een smalle taille, brede heupen en ietsjes dikkere dijen

De Cello heeft grotere borsten , een korte taille , brede heupen, breed achterwerk, dikkere dijen en de onderste benen zijn smaller

The Goblet/beker heeft brede schouders, grotere borsten, geen taille, smalle heupen en lange benen

The Skittle/ de kegel heeft een gemiddelde cup, een smalle taille, vollere dijen en volle kuiten

The Brick/ de baksteen heeft brede schouders , geen taille , een plat achterwerk , volle kuiten en volle dijen

The pear/de peer heeft kleinere borsten , lange taille , platte buik en volle benen

The Apple/de appel heeft een gemiddelde cup , een grote buik ( breed & lang, opvallend) , plat achterwerk en de benen zijn meestal perfect van lengte/dikte

The Bell/de bel heeft brede schouders, kleine borsten, een smalle taille, volle dijen en een vol achterwerk

(heb m’n best gedaan het te vertalen mr als je ze googelt, doe het dan met de Engelse naam)

Dit is nog een site, hier kan je ook doorgaan naar pagina’s met kledingtips!

Hmm mijn type staat er niet tussen…

over zoiets was ooit een artikel over geschreven.

oh dat was meer met groente

ik ben een (half) hoorntje xD

Ik ben een soort van the apple/appel.
alleen snap ik die grote buik niet.

Ik ben een peer. Ik dacht altijd dat ik een banaan was, maar niet dus.

ik kan de mijne niet echt vinden…

die van mij ook niet…

god mag weten wat ik ben.

Ik ben de combinatie van lollipop&beker xD

tussen zandloper & kegel

ik ben een peer… denk ik…

The Skittle/ de kegel heeft een gemiddelde cup, een smalle taille, vollere dijen en volle kuiten
hierbij klopt alleen dat niet want heb maar cup A met moeite

The pear/de peer heeft kleine borsten , lange taille , platte buik en volle benen
klopt niet want heb klein buikje

The Bell/de bel heeft brede schouders, kleine borsten, een smalle taille, volle dijen en een vol achterwerk
klopt niet
wat ben ik nu dan?
een raar mensje?

Mijne staat er ook niet bij!

Ik ben klein, precies in verhouding, heb kleine borsten en smalle heupen maar een nog smallere taille waardoor er toch een zandloper effect komt! Mijn dijen en billen zijn in verhouding iets dikker maar dat komt alleen doordat ik zo’n smalle taille heb dus ik ben in z’n geheel gewoon tenger…
Blijkbaar ben ik een uitzondering haha (:

Of nouja, ik ben zoiets als wat de poster hierboven zegt :stuck_out_tongue:

Ik heb helemaal niks! Alles is grote borsten en bij kleine borsten heb ik geen volle, maar lange benen…

Ik heb kleine borsten, een smalle taille, je ziet mn heupen maar geen brede heupen, en dunne benen.

Volgesmij ben ik een zuil?

hmm… ik kan me zelf in geen van die voorbeelden vinden ;p

Vaas of lollipop denk ik… hoewel mijn borsten nou ook weer niet heel groot zijn (meestal C, heel soms richting D).

haha ik heb de bel