De 10 redenen waarom mannen bestaan: mee eens?

Haha leuk bedacht :stuck_out_tongue:
Maar ik heb jongens gwoon nodig… ik kan niet over meiden zwijmelen en dat zwijmelen geeft zo’n goed gevoel en is zo leuk :stuck_out_tongue:

En Chace is altijd mijn droom celeb geweest! Ben zooo fan van hem :blush:
Kschrijf een heel verhaal met een vriendin over hem en nog andere mensen :stuck_out_tongue:

xx

MEE EENS!

Je moet eerst een schets maken voor je
het juiste,orginele en perfect maakt :grin:
maar,ja die shit geloof ik niet.

Mannen bestaan omdat na tienduizend jaar een wereld van ‘industrial-strength lesbianism’ ook een beetje eentonig werd (de vroegste overblijfselen van een mannelijke mens die zijn gevonden zijn iets van tienduizend jaar jonger dan de vroegste overblijfselen van een vrouwelijke mens die zijn gevonden x’) ).

Bovendien, bah.
Wat is dit een Cosmopolitan lijstje, zeg.

1. Onze vuile klusjes doet…? M’n vriend is een luilak. Ik voer veel meer uit dan hem. moet zelfs nog 9 van de 10x z’n drinken inschenken hahahaa.
    en 8 is (bij ons geval) ook niet helemaal waar :stuck_out_tongue:

[i]Dit gaat echt nergens over. Idd net alsof wij alleen maar winkelen ipv werken, dat mannen er zijn om onze klusjes te klaren. En over punt 8: ik ga met hem mee naar voetballen voor hem en voor het voetballen, en niet om naar andere jongens te kunnen kijken.

En daarbij vind ik mannen veel leuker dan vrouwen, ook om mee om te gaan enzo. Mijn vriendje is dan ook mijn beste vriend, ik zou niet zonder hem kunnen hoor. Hij maakt mijn leven nou eenmaal veel leuker :grinning:[/i]

het is gewoon als grappig bedoelt mensen,
dus neemt dit niet zo serieus op en stop met zeiken n_n

-

-

Dat heet vrijheid van meningsuiting n__n

bah nummer 6 X[ als er alleen van dat soort ventjes op aarde rond zouden lopen, zou ik meteen lesbisch worden

Ja, ik vind het ook maar een beetje raar dit topic…

WHAHAAAAAA!

inderdaad niet iedereen houd van shoppen X[

Hihi grappig lijstje moest er om lachen en verder mensen het is een grapje, kalm aan :stuck_out_tongue:

Wel jammer van die 2e foto van Chace hihi maar verder :drooling_face:

Girlscene heeft geen gevoel voor humor, zo blijkt maar weer uit de reacties. Damn. :’)