De 10 redenen waarom mannen bestaan: mee eens?

De 10 redenen waarom god mannen maakte =

1:
Wij vrouwen hebben toch iemand nodig die onze vuile klusjes doet.
2:
Vriendinnen zijn goeie gesprekspartners en erg leuk, maar ze hebben helaas geen piemel.
3:
En dildo’s praten niet.
4:
Stel je toch eens voor, in de tijd dat je aan het winkelen bent zou je moeten werken.
5:
En als je dan toch tijd hebt om te winkelen moet er toch iemand zijn die de tassen, gevuld met de hotste items natuurlijk, draagt.
6:

http://hollynewz.files.wordpress.com/2008/10/11_shirtlessgoodness2_lg.jpg

7:
Als je een gezellig avondje uit bent met de dames blijven de drankjes stromen. Cosmopolitan van Dhr. X en martini van Dhr. Y etc… Dat kan wat heftig aankomen. Dan is een man met sterke armen en een goede wil toch wel erg gewenst (Dat zijn eigenlijk al 2 redenen.)
8:
We komen er misschien niet altijd voor uit maar toch vindt elke vrouw het best leuk om met haar hubby samen te kijken naar 22 gespierde mannen in korte broekjes, druipend van het zweet.
9:

• Ben & Jerry
  • Dolce & Gabana
  • Versace
  • Karl Lagerfeld
  • Tom Ford
  • Oscar de la Renta
  • Etc….Do I need to say more?
    10:
    En stiekem houden we toch ook wel een beetje van ze :blush:
    En eerlijk is eerlijk, het is nooit saai!

Mis ik nog iets (of iemand)? LET ME KNOW!

Een vriendje maakt je leven gewoon veel leuker.

Nummer 10 vind ik nergens op slaan ‘Stiekem houden we toch ook wel een beetje van ze’. Komop zeg je hebt toch een vriendje omdat je van hem houdt?

hahaha leuk gedaan !

punt 6 doet het um =)

ik vind reden 6 wel origineel
maar verder
wtf

God maakte eerst de man, en toen pas de vrouw, dus je kan je beter afvragen waarom vrouwen bestaan.

Haha, best grappig =)

Typfoudt & Boxershort:
We moeten toch wel een beetje opkomen voor onzelf hea ;p
(Nee, ik ben niet feministisch maar mannen komen toch ook voor zichzelf op ;p)

Ik ben het alleen eens met reden 9. That’s all.

geen aanval op mannen hoor! :wink:
maar wat Justxdreaming al zei:
Beetje opkomen voor jezelf mag wel!
Leek me wel grappig…

Om heel eerlijk te zijn zou ik een leven zonder mannen/jongens echt helemaal níks vinden. Wij hebben hun nodig en zij ons ook, en ik vind niet dat daar dit soort redenen voor nodig zijn :]

Mannen gaan uitsterven, eerder dan vrouwen [als de mens überhaupt zo lang blijft bestaan]
Komt doordat het Y-chromosoom veel minder alellen bevat dan het X-chromosoom en dat dat er steeds minder worden. [XX is vrouw, XY is man, behalve bij vogels]
Reden 6 vind ik trouwens de enige leuke xD
@ Killaah, natuurlijk is daar een reden voor; voortplanting.

ja hij maakte eerst de man, maar die vond ie niet goed genoeg dus toen maakte ie de vrouw;) zeg maar als betere versie!

Nee anders was Adam zo alleen volgens mij.

Haha, leuk bedacht!

je meent het xD maar ik bedoelde daar meer mee dat DIT SOORT redenen er niet voor nodig zijn :]

Als je bij reden 6 die tweede foto nou weg had gehaald was ik overtuigd :drooling_face:

Naja mijn idee is gewoon dat god helemaal niks heeft gemaakt.
No offense Maar lang leven Darwin en zijn evolutietheorie!

Maar ik vind dit rijtje juist helemaal niet feministisch overkomen. Net of we zelf onze tassen niet kunnen dragen, of ons eigen geld kunnen verdienen?

regel 9 :bowing_man:

allemaal waar eigenlijk
maar sommige zijn wel een beetje te oppervlakkig

haha ik geloof ook niet in god hoor;) daarom ging ik er juist tegenin;)