[DB] Foute vrienden Your Choise >> Ja

Hee meiden.
Vele wilde een Your choice verhaal dus die krijgen ze.
Je hebt het antwoord ‘ja’ gekozen op de vraag of Chantal abortus ging doen.
Heb je het verhaal nog niet gelezen en wil je dat graag doen?
http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/digitaal-boek-foute-vrienden-131693.0.html
De inhoud volgt nog.

-----
ja 't was idd choice maar dat kan ik in de titel niet meer aanpassen.

choice, niet choise

Nee absoluut niet.’ ze keek haar moeder aan alsof ze net had bekend dat ze een moord gepleegd had.
Een kind op deze leeftijd? Is ze gek geworden of zo? ‘Oké dan, ik maak een afspraak bij de huisarts’ zei
haar moeder. 'Gatver, het lijkt me wel vies. ‘N vreemde die in je vagina zit te graaien. Bah Bah’ zei Chantal met een zuur gezicht. Haar moeder keek haar met een vernietigende blik aan, dat zou wel komen omdat ze dokter is en regelmatig inwendige onderzoeken moet plegen. Hoe zou Niels hier op reageren? Het was tenslotte ook zijn kind. Maar als ik het niet wil? Ik ben tenslotte degene die met een dikke buik door school moet lopen, die misschien wel borstvoeding moet geven, die het kind opvoed. Niels is dan wel zijn of haar vader maar alleen opvoeden lukt hem niet, evenals mij. Chantal zucht.
Haar moeder pakte de telefoon en ging op het bed van Chantal zitten, ze toetste het nummer van de huisarts in en gaf de nodige informatie op. Chantal had al die tijd zwijgend toe zitten kijken. Haar moeder verliet de kamer en liet Chantal alleen achter met de telefoon. ‘Bel z’n vader op!’ riep ze van beneden. Ze pakte de telefoon maar toetste geen nummer in. Ze zat te bedenken hoe hij zou reageren, boos, verdrietig, teleurgesteld, blij, of hij hing gewoon meteen op. Ze toetste het nummer van Niels is en liet hem over gaan.

‘Met Niels’ antwoordde een vrolijke stem
‘Hee lief’
‘Hee moppie, is er wat?’
‘Ehm ja, ik ehm, ik vroeg me af… stel dat ik zwanger zou zijn van jou, zou ik het dan moeten houden van jou?’
‘Godverdomme je bent toch niet zwanger he?’
Meteen had Chantal spijt van haar reactie, met tranen in d’r ogen zei ze:
‘Jawel, maar schat ik pleeg abortus. Ik wil helemaal geen kinderen, niet op deze leeftijd. Plz vergeef me!’

‘Godverdomme je bent toch niet zwanger he?’
Meteen had Chantal spijt van haar reactie, met tranen in d’r ogen zei ze:
‘Jawel, maar schat ik pleeg abortus. Ik wil helemaal geen kinderen, niet op deze leeftijd. Plz vergeef me!’

Niels hield zijn hand op de telefoon en seinde naar Kimberly dat ze moest komen, hij fluisterde dat ze zwanger was en dat hij haar smeekte haar te vergeven. Hierop antwoordde Kimberly dat hij moest zeggen dat hij er nog over na wilde denken.
‘Ik weet niet op ik het je vergeef, ik moet er nog over na denken. Ik bel je vandaag nog terug.’
Hij hing op.
‘Shit wat moet ik nou?’
‘Ja zeggen dat je haar alleen vergeeft als ze met mannen naar bed gaat sukkel.’
Dat kwam Niels wel goed uit. Aangezien zijn vorige slachtoffer bijna al zijn geld op had gemaakt en er zomaar vandoor ging. Hij belde haar terug en na de tweede keer dat de telefoon over ging werd er opgenomen
‘Liefje’
‘Hee, ik heb er even snel over gedacht, ik vergeef het je alleen als je met een paar vrienden van mij naar bed gaat.’
Chantal kreeg het benauwd, ze hield zo veel van hem. Zonder hem kon ze niet, zijn lach, zijn gezicht, zijn liefde. Was dat allemaal spel? Het was tenslotte wel zijn fout. Maar een paar keer met vrienden van hem naar bed gaan kon toch geen kwaad? Zou ze het wel doen of niet…

veder of moet ik stoppen?

VERDUUUUR

Verder =D

Aangezien ik 2 misschien wel 3 dagen bij een vriendin overnacht plaats ik tijdelijk geen stukje. Maar ik beloof jullie dat als ik terug ben een extra lang stukje te schrijven.

xxx

verder

gheghe, ik lees ze beiden!

ik lees ze ook beiden

Verderr

;$ ik lees ze ook allebei ;$