[DB] Foute vrienden Your Choice >> Nee

Hee meiden.
Vele wilde een Your choice verhaal dus die krijgen ze.
Je hebt het antwoord 'nee’ gekozen op de vraag of Chantal abortus ging doen.
Heb je het verhaal nog niet gelezen en wil je dat graag doen?
http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/digitaal-boek-foute-vrienden-131693.0.html
De inhoud volgt nog.

-----
ja 't was idd choice maar dat kan ik in de titel niet meer aanpassen.

NEE NEE NEE

Het is choice, niet choise.

‘Ja’ zei Chantal vastberaden. Ze kon gewoon geen leven doodmaken. Dan maar minder rondkomen, maar heel je leven een soort van moord op je naam hebben is niet oké. Haar moeder keek met een tevreden gezicht naar haar dochter, wat haar beslissing ook was, ze moest en zou het accepteren. Ze liep de kamer uit en gaf Chantal de telefoon, bel hem op had ze met een dwingende stem gezegd.
Ze keek met moeite naar de telefoon, bellen of niet? Ze toetste het nummer van Kimberly in, zei moest het tenslotte als eerste weten.

Kimberly hing de telefoon op. Met een open mond staarde ze naar Niels die samen met Remco zat te blowen. ‘Godverdomme klojo je hebt d’r zwanger gemaakt. Je mocht die GHB er van mij best in doen maar had op z’n minst een condoom gebruikt. Zwangere vrouwen zijn niet functioneel als hoeren snap dat dan!’ ze keek Niels met een vernietigende blik aan. ‘Shit! Ik wil helemaal geen vader worden’ zei Niels. ‘Is dat dan het enige waar je aan kan denken? We hadden een plan weet je nog. Een plan waardoor ze in de prostitutie zou gaan aap.’ Niels besefte dat Kimberly toch wel gelijk had. Samen hadden ze het plan bedacht haar te vertellen dat Kimberly haar geld terug wil en dat ze zo voor hen ging werken. Uit alle macht gooide ze de telefoon naar Niels. Bel haar en zeg dat je 't niet wil!

‘Bel haar en zeg dat je ‘t niet wil!’
‘Nee, dat kan ik niet maken! Ze is zwanger het is niet anders, ik word vader.’ hij pakte zijn jas en verliet het huis. Kimberly en Remco staarde hem met open mond na. Nog nooit had Niels zo gereageerd, zelfs niet toen ze voorstelde om Chantal te gebruiken. De bel ging bij de familie Keizer en de moeder van Chantal keek met een verbaast gezicht de jongen in z’n ogen. Wat zou hem hier brengen? Zou dit de vader zijn? Ze liet de jongeman binnen en wees hem de weg. Chantal zat nog steeds met de telefoon in haar hand op bed te twijfelen of ze hem zou bellen. Toen ze hem zag hield ze het niet meer, huilend omhelsde ze hem. Hij troostte haar en stelde haar op d’r gemak. ‘Vind je het niet erg?’ en erg liep een grote traan op haar wang. ‘Natuurlijk niet’ loog Niels. ‘Ben je het voorplan samen met mij op te voeden?’ een twijfel was op Niels’ gezicht te zien. Het zou lastig zijn maar hij had niet anders, hij kreeg een steek in z’n buik en ging op bed zitten. 'Nee, ‘t spijt me’ en zonder nog een woord te zeggen liep hij de kamer uit en liet de huilende Chantal achter.

verder (:

Ik pas je titel wel eventjes aan(:

haha dankje :slightly_smiling_face:

veder of stoppen?

Ik blijf bij verder XD.

Aangezien ik 2 misschien wel 3 dagen bij een vriendin overnacht plaats ik tijdelijk geen stukje. Maar ik beloof jullie dat als ik terug ben een extra lang stukje te schrijven.

xxx…

DOOR, DOOR, DOOR&DOOR!!!
IK BEN VERSLAAFD AAN DIT VERHAAL! :drooling_face:

Verdeeerr <3

Lees ze allebei ;$