Dazen beet raar

Ik had gister avond jeuk op mijn arm. Dus ging ik kijken. Toen zag ik dat er allemaal dazen bulten zaten. Maar vanochtend was ik lek gestoken op mn been. Vanavond op mijn rug en nu vanacht weer 2 steken op mijn zij. Er zit tog niet steeds toevalig een daas in mijn shirt klem tog?? Of kan het een andere oorzaak hebben?

Wat is een daas?

Oke ik heb het gegoogled, als er zo’n beest in je kleding zit merk je dat toch wel denk ik? :astonished:

Even uitkleden, dan weet je het ook

Wat de fucking hell is een daas

dit is een daas

Misschien zit er een daas op je kamer.

Ja of gewoon een mug oid

Nee gek genoeg voel je het niet pas later als je jeuk krijgt. Hebben jullie het nog nooit gehad?? E zitten heel vaak in zwembaden

Ieh
maar dat merk je toch wel dan?

Oh huh maar is dat dan niet hetzelfde als een blinde vlieg? Ofzo?

R vloog zonet een mugje in mn kamer. Dus heb hem maar doodgeslagen :sob::muscle: misschien was dat het ook wel. Maar dan reageert mn huid gewoon erger

Gast…

ik denk dat er een daas in mijn kontspleet zit, dit is echt serieus…

Nee hij was heel klein. En dan helemaal zoeken om iets om mee te vangen. Dan is hij inmiddels alweer weg. En dan word ik weer gestoken

[quote author=Schaapje link=topic=301522.msg275342073#msg275342073 date=1400365414]
ik denk dat er een daas in mijn kontspleet zit, ditserieus…
[/

Wtf, als een daas je prikt dan voel je dat meteen want dat doet hartstikke zeer.
Dus dat je dat later voelt is dikke bullshit

Dit is ook niet waar. Horzels zitten bij zwembaden, dazen niet.

ja klopt dat voel je idd wel een beetje waarsch ben ik gwn geprikt door ander beest