David Guetta dood na auto-ongeluk?

Via verschillende social media gaan geruchten dat David Guetta is overleden na een auto-ongeluk.

Guetta zou in Amerika over de kop geslagen zijn in de auto van een vriend. Hij reed 150 km/u op een weg waar de maximumsnelheid 90 km/u was.

http://david.guetta.swell…ws/top_stories/auto80.php

Zou wel heel raar zijn, net nadat Amy is overleden!

wtf?

Wuuuuut?

Ja ik snap er ook niks van maar overal op twitter etc word er over gesproken en er zijn ook een aantal nieuwsberichten over verschenen. Ik dacht misschien weten jullie hier meer over.

Ik ken hem niet eens eigenlijk.

dit is een soort grapje, je kunt heel gemakkelijk zo’n artikel opstellen. ze gaan ook al rond van avril lavigne en weet ik veel nog meer. het is nep.

ok misschien leef ik onder een steen maar wie is david guetta?en waarvan moet ik hem kennen? :stuck_out_tongue:

geloof btw niet dat het waar is, je kunt er nauwelijks wat over vinden

Ik snap de grap van zulke dingen nooit.

ik denk niet dat het klopt… ik hoopt niet iig

Vast niet.

oh wacht dat was die andere xD

Noooh ik hoop dat het niet waar is

Volgens mij was hij de ená beste DJ ter wereld.
Op nummer een stond volgens mij Armin van Buren.

Hij is een dj(?) en heeft met veel artiesten hits gemaakt

er zijn zoveel nep-dood berichten. waarom zou deze nou echt zijn?

Ik vertrouw ook niet helemaal 100% op de echtheid hiervan hoor. Ik vond het alleen nogal raar. Heel twitter staat er in een keer vol mee etc. Wie weet…

about this web site. (this story was dynamically generated using a generic ‘template’ and is not factual. Any reference to specific individuals has been 100% fabricated by web site visitors who have created fake stories by entering a name into a blank ‘non-specific’ template for the purpose of entertainment. For sub-domain info and additional use restrictions: FakeAWish.com)

Dat staat serieus onderaan de pagina.

Het is wss nep

http://hoax.blog.nl/nieuw…etta-dood-na-auto-ongeluk

Goedzo :’)

Maar het is vast niet waar.