HaiHoiHallo
Misschien kennen jullie hem wel. Dave Dekker! Hij heeft meegedaan aan The Voice Kids, heeft Ciske de Rat gespeelt, en sinds vandaag ligt zijn nieuwe cd in de winkel. Dit Ben Ik.
HaiHoiHallo
Misschien kennen jullie hem wel. Dave Dekker! Hij heeft meegedaan aan The Voice Kids, heeft Ciske de Rat gespeelt, en sinds vandaag ligt zijn nieuwe cd in de winkel. Dit Ben Ik.
ken hem niet.
Dan moet je hem es opzoeken op youtube
oh hij, hij was laatst bij sterren 24, hij is knap
Is dit een fantopic of zo? ik denk niet dat er veel meiden zijn die hem kennen ik trouwens wel of die fan van hem zijn.
Oké. Ik heb niets met hem.
Hhaa, dan moet je hem eens in het echt zien, dan is hij nog knapperr
Oh is dat die ene met dat enorme accent?
Haha vroeger was dat echt heel erg. Nu valt het op zich wel mee. Dus ‘Enorm’ is overdreven. Maar ja hij heeft het Amsterdamse accent ja.
Ja, die ken ik. Ik vind zijn stem mooi maar het is verder niet mijn muzieksmaak.
haha oke
Ik vind het enorm. Dat is mijn mening.
Is hij niet 11 of zo?
^Inmiddels is ie al wat ouder, 15 ofzo?
Maar ik heb verder niets met hem. Al lijkt het me wel een aardige jongen.
Oooh die van ciske de rat. Hij kan echt goed zingen.
Ik vind hem vervelend, hij zat bij één van mijn vriendinnen op de basisschool en daar pestte hij haar en ik zag hem op de schaatsbaan met zijn vader en vriendin en gingen ze keihard over de baan roepen ‘HÉ CISKE DE RAT’. Ik kan echt niet tegen dat soort aandachtzoekers, verder ken ik hem niet.
Edit: en persoonlijk vind ik hem niet knap, ook niet in het echt maar dat is mijn mening.
.