Datingssites?

Hi Meiden,

Ik was me laatst aan het vervelen en omdat ik nog nooit een vriendje heb gehad dacht ik dat het misschien wel wat was om me aan te melden op een datingssite. XD ik ging daar op kijken en heb me aan gemeld. Kreeg ontzettend veel reacties, maar ook van mannen die meer dan 20 jaar ouder zijn dan ik. Maar er zat er ook een tussen die me wel heel erg aansprak. Heb hem toegevoegd op facebook. Dus hij is wel echt. XD Ik ben van plan binnenkort met hem af te spreken wat ik echt dooooodeng vind.
Heeft iemand hier ervaring mee? En zijn er meer mensen die hun vriendje via een datingssite hebben leren kennen?

Ik hoor het graag!

Ben je niet nogal jong voor een datingssite? Je kan toch gewoon naar een leuke kroeg gaan en misschien daar een leuke vriend tegenkomen? Een facebook-account zegt niks over de echtheid van de persoon. De foto’s kunnen makkelijk van een ander zijn. Ik heb er geen ervaring mee en kan je er ook niet mee helpen, sorry.
Zie dit maar als een upje.

Geen ervaring met datingssite’s.

Ik geloof er niet zo in.

Ik weet alleen dat mijn oom en tante elkaar op een dating-site hebben leren kennen toen ze rond de 30 jaar oud waren. Ze zijn nu al een hele poos gelukkig samen :slightly_smiling_face:

Veel plezier als je met hem afspreekt! ^^

Dat ze een facebook hebben wil niet gelijk zeggen dat hij echt is. Ik bedoel het niet gemeen, misschien is het wel een hele lieve jongen. Maar je hebt er ook een heleboel die de boel gewoon bedriegen.

^
^
awww lief!

Een jongen die 20 jaar ouder is of lees ik het verkeerd?

nee hoor hij is 21.

Die hebben wel geageerd.

uhmm hoe oud is hij? dat zeg je er niet bij…
edit:okee nevermindnu wel ;p

We waren lekker aan het mailen en opeens ging hij weg… is dat normaal voor jongens? Zomaar weggaan zonder te zeggen.

^ mijn ex deed dat ook altijd, nu nog steeds xD

vervelend!!!

als je echt 18 bent dan zou ik er wel voor gaan. 21 en 18 kan best. Wel moet je letten op: