datingssite

het leek met wel een x leuk om me aan te melden op een datingsite…
want ik bent best wel toe aan een vriend. heeft iemand hier ervaring mee? welke site heb jij gebruikt?
weet iemand een site die echt helemaal gratis is?

x

Ten eerste, een datingssite is niet iets waar je aan begint omdat het je wel ‘leuk’ lijkt. De meeste mensen op zo’n site zijn op zoek naar een serieuze relatie. Ze zijn dan ook meestal 18+.

Voor een site die gratis is kun je googlen.

En voor de ‘leukigheid’ kun je eens bij Tagged kijken.

Ik zit nu ook op een datingsite. Maar het is altijd wel uitkijken met wat voor man je hebt te maken, sommige zijn niet wie ze zeggen dat ze zijn! Echt helemaal gratis sites zijn vaak ook sites waar veel vage types op rondsnuffelen. Ik weet niet hou oud jij bent, maar de meeste jongens die op een datingsite staan, zoeken idd meer naar een serieuze relatie.

Ik heb wel eens op pepper.nl gekeken.
Mijn zus heeft zich ook aangemeld, zal eens vragen voor je.

Badoo, Tagged
Ik heb ze allebei gebruikt, maar ik vond er niks aan :’))

Vriendin van mij zit op Pepper.nl maar om echt van alle dingen van de site gebruik te kunnen maken moet je toch betalen. Ze zit er nu een maand en heeft niet niet echt leuke matches gehad… Maar daar moet je ook een beetje geluk mee hebben natuurlijk!

Meestal zitten er van die rare gasten op ik zou gewoon in het real een jongen zoeken :slightly_smiling_face:

Je moet altijd uitkijken,ze zijn niet altijd wie ze echt zijn
ik zou naar site gaan die er wel serieus er mee omgaan.