Datingsite?

Voor het laatst zat ik wat te praten met een vriend over zijn liefdesleven en mijn liefdesleven. Hij spreekt soms wel wat met jongens af maar daar blijft het dan ook bij (hij is homo namelijk). Ikzelf heb eigenlijk nooit afspraakjes en de laatste keer dat ik heb gezoend is 2 jaar geleden. Toen zei hij dat ik me een keer moest aanmelden op een datingsite, omdat ik zo druk ben met school heb ik eigenlijk nooit de gelegenheid om ergens naar toe te gaan waar ik nieuwe mensen ontmoet. Hij zei dat dat perfect voor mij zou zijn om toch met jongens in contact te komen. Niet dat ik me zo hopeloos voel ofzo, maar omdat ik dus zo druk ben met school mis ik wel het contact met mensen. Ik zie nog wel eens vriendinnen van me ofzo, maar tijd om iemand leuks te ontmoeten is er dus niet.
Ik ben bang dat als ik me aanmeld op een of andere datingsite ik dan ga afspreken met iemand die alleen maar seks wil, of iemand die onder de pukkels en puistjes zit.
Zal ik me aanmelden of niet? En heeft een van jullie ook ervaring met datingsites of kennen jullie iemand die dat doet?

alle ervaringen en tips zijn welkom!

Ik zou het gewoon lekker niet doen meis. Je bent pas 17 en je hebt vast wel genoeg tijd in bijvoorbeeld een zomervakantie om nieuwe mensen te ontmoeten! Ik zeg eigenlijk maar zo; datingsites zijn voor de mensen die alles al geprobeerd hebben IRL. :wink: Of gewoon voor de luie mensen die niet een beetje moeite doen om real life contact te zoeken met anderen…

Ik weet niet… 17 en een datingsite… Je hebt nog een heel leven voor je, er komt nog genoeg leuks langs.
Ik ben meer een voorstander van toevallige reallife ontmoetingen, maar aan de andere kant, wie weet wie je ontmoet op zo’n site. Als je zo druk bent, heb je dan wel tijd voor een datingsite en/of een vriend/daten?

Hmm, zou het niet doen. Denk ook niet dat er veel jongens van jouw leeftijd op een datingsite zitten…

Dan kun je beter op een site als tjetter.nl gaan, daar zitten denk ik meer mensen van jouw leeftijd.

De kans dat je een jongen van jouw leeftijd, die ook nog eens leuk en jouw type is, tegenkomt is heel klein.

een meisje uit mijn klas heeft haar vriend ontmoet via een datings site. zij is 20 jaar en ze zijn heel gelukkig, ze wonen ook lekker dicht bij elkaar.
maar dat is echt toevallig denk ik.

interessante partijen hiervoor zijn:

http://www.gratisdatingsitesvergelijken.nl
http://www.datingsitesvergelijken.info

^ NEE HOU MAAR OP. :")

ONEE SPAMATTACK