Dating site

Hi!
Ik heb even rond gekeken of ik hier al een topic over zag, maar niet gezien dus vandaar.
Ik vroeg me af of er meiden zijn die zich weleens hebben ingeschreven bij een datingsite. En of je er ook leuke boys op tegen kwam… En of je weleens met een van die jongens bent gaan daten etc.

waarom zou je je als jonge meid inschrijven bij een datingsite?
heb jij je wel eens ingeschreven daarvoor dan?

Uuuh, nee. :face_with_raised_eyebrow:

Haha, nee hoor.
Maar ik vraag het me gewoon af, en maybe zijn er wel meiden die dat interressant vinden…

Nou, nee (:
Ik denk niet dat dat nodig is op mijn leeftijd.

rl is beter haha

Nou een vriendin van mijn moeder heeft er een tijdje opgestaan. Je wilt niet weten wat voor reacties je krijgt en ze zijn allemaal maar op 1 ding uit… en dat is niet op gezellig koffie drinken…

Nou, ik stond wel ingeschreven… begon als n grapje met n paar vriendinnen… heb er 2 jongens mee leren kennen. En heb met 1 nu al dik n maand n relatie!
Had dit niet verwacht van n datingsite. Zo dacht ik er in het begin ook over… van waarom zou iemand van 20 zich inschrijven op zown site. Maar er zijn echt veel jongens van jouw leeftijd te vinden! Hier stond ik ook van te kijken!

Dus als real life niet altijd werkt… kun je het altijd proberen toch;)

Ik begin er niet aan :confused:
Toen ik nog wat jonger was, had ik Xseno (nja was niet echt een datingsite), maar had wel iemand erop ‘‘gevonden’’. Het was een onwijze sukkel, die maar 1 ding wou… Mja ik weet niet, vindt het nogal wanhopig. & ik heb al een lieve, leuke vriend <33

Nee.

Nee…

hyves en netlog zijn toch ook al datingssite’s :'3

netlog is meer een sex site dan date site vind ik haha xd

Nee, ik ontmoet een jongen liever in 't echt. Sorry.

Haha, zie je het al voor je? Dan ga je met iemand samenwonen o.i.d. en dan vragen ze: “Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?” “Ja, via Parship/Lexa/Relatieplanet!”

Nja als mensen aan ons vragen hoe we elkaar hebben leren kennen, zeggen we gewoon internet… sommige vragen dan wel van “oh hoe dat dan?” Maar andere vinden het alleen maar leuk dat we elkaar zo hebben leren kennen :slightly_smiling_face: Iedereen is er erg positief over, in onze omgeving :slightly_smiling_face:

hmm volgens mij is dat niet echt voor mensen van onze leeftijd…

Nja, er zijn opzich veel mensen van rond de 18/19 die al op die site’s zitten :wink: