dating site

Hoi ik zou eigenlijk online willen daten maar ik ben bang dat me ouders er achter komen
Als ik het toch ga doen welke date site denken jullie dat het best is
Wat denken jullie graag serieuzen antwoorden

Wat is er zo erg aan als je ouders er achter komen? Of hoe oud ben je? Overigens heb ik geen verstand van datingsites/apps, dus daar kan ik je weinig over vertellen.

Hoe oud ben je?
Denk hier goed over na… waarom heb je online dating nodig? En al helemaal stiekem. stel dat je gaat afspreken, blijf je dan ook stiekem doen tegenover je ouders? Heb je niks geleerd van al het nieuws over de gevaren van jonge meisjes en online dating. (dit dus in het ergste geval).

Ik weet niet hoe oud je bent, maar zoek een hobby of iets. Een leuke jongen kom je vanzelf wel tegen.

Ik ben het eens met Fallingdown, onder de 18: niet doen. Persoonlijk vind ik online daten ook meer iets voor wat oudere meiden, vooral omdat er ook vaak wat oudere mannen tussen zitten van 20+. En als je het dan ook nog eens geheim houdt… stel nou dat er wat gebeurd? Dan weten ze er niks vanaf…

Ligt eraan wat jou leeftijd is? En of je wilt betalen voor websites? Zoals Lexa en Pepper moet je voor betalen maar dit zijn wel serieuse websites met mensen die ook echt opzoek zijn. Bij elke site kan je je gratis aanmelden maar moet je daarna betalen om van alles gebruik te maken.

Zelf gebruikte ik Paiq. Bij Paiq is het de bedoeling dat je eerst met iemand praat. Je moet eerst zoveel met elkaar gesproken hebben voordat je foto’s kan zien. Erg leuk idee.

Heb je Tinder al geprobeerd?

17 bijna 18 daarom wil ik er eerst wat meer over weten
Voor de rest doe ik thuisstudie dus 0 contacten en van me ouders mag ik nooit iets al is het een boek kopen om te lezen ook mag ik niet van ze werken dus ook geen eigen geld

17? en nog niet je eigen geld mogen verdienen…?
Ik denk dat jij eens goed moet babbelen met je ouders erover. Je bent bijna 18 en dus volwassen. Het zijn jou keuzes die je maakt.

Overigens je hebt Tinder, Tagged, Paiq… dat zijn er een aantal die ik ken.

What the fuck, waarom mag je niet werken? Je moet het zelf weten maar ik vind 17 veel en veel te jong voor een datingsite.

Ja en anders zetten ze me uit huis

lol volgens mij kunnen ze dat niet eens doen. Ik zou even goed praten met je ouders.

Oke thanks voor de antwoorden

Wow sorry dat ik het zeg maar rare ouders heb jij. Maar ik vind 17 persoonlijk ook te jong voor een datingssite. Probeer met je ouders te praten of ze je wat meer los kunnen laten.

Haha ja maar ik wou ook nog niet nu op dating sites maar pas als ik een tijdje 18 ben ik wou er nu alleen alvast wat over te weten komen
En ja mijn ouders zijn heel raar