Binnenkort ga ik op date met een jongen. Dit is al onze 4de date en we hebben ook al gezoend. Nu heb ik een beetje een gekke vraag… Telkens als we op een bankje gaan zitten ofzo, legt hij zijn hand op mijn been. Ik wil ook iets doen om zegmaar aan te geven hoe leuk ik hem vind. Maar ik weet echt niet wat!! Meestal zoenen we zittend, en doe ik mijn handen om zijn nek. Maar wat te doen met mijn handen als we niet aan het zoenen zijn…? Iemand ideeen?
Gewoon tegen hem aan gaan zitten als jullie naast elkaar zitten, zijn hand vastpakken, je hand op zijn arm leggen… Gewoon hem aanraken
misschien als hij zijn hand op je been legt jou hand op de zijne leggen?
en idd meer tegen hem aan gaan zitten
In ieder geval heel erg bedankt hiervoor! Maar weten jullie ook wat jongens fijn vinden wat je doet als je aan het zoenen bent of bijna gat zoenen? Met je hand pp zn gezicht ofzoiets? Want op twitter enzo zijn van van die lijstjes voor jongens wat meisjes fijn vinden, haar wegdoen, bitlijpen enz, maar noooit voor meisjes
*zijn arm aanraken, kriebelen aaien oid
*met je handen door z’n haar kriebelen
*in z’n zij vastpakken
*over zijn rug/been/zij/borst wrijven
*op andere plekken kusjes geven, gezicht/nek/hand
Standaard lijstjes werken niet wat de ene heel fijn vind kan de ander verschrikkelijk vinden een aantal tips zijn al genoemd maar goed.
- Wees jezelf, als hij je leuk vind, vind hij dat omdat je je gedraagd zoals je bent. Ga daarom niks forceren of iets instuderen dat komt gemaakt over.
- Als je op een bankje ofzo zit en zijn hand ligt op je been, leg dan jou hand hier bovenop / ga dicht tegen hem aanzitten / lach lief naar hem
- Tijdens het zoenen, en eigenlijk heel vaak, zitten je handen je in de weg. Je kan zachtjes je hand op de achterkant van zijn hoofd leggen en zijn haren strelen of zijn hoofdhuid soort van masseren.
- Naast hand in hand lopen is het ook fijn om hem bij zijn middel vast te pakken waardoor hij automatisch hetzelfde zal doen, zo loop je nog dichter tegen hem aan.
Maar echt het belangrijkste zoals ik al zei, blijf gewoon jezelf en studeer niks in, kijk gewoon hoe het moment is en dan voel je zelf wel wat je moet doen. Als je gaat denken van “oh op dit moment kreeg ik deze tip dus ik ga het uitproberen” dan werkt het niet, omdat het geforceerd over komt. Hou het gewoon natuurlijk.