Dates From Hell.

ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die een date hebben gehad die echt een ramp was. dus, vertel hier je verhaal! (zo’n topic bestaat er nog niet, denk ik)

• ik zelf heb nog geen dates from hell gehad -

XO

Oh goh, ik wèl!
Ik had met hem gezoend op een feestje en we besloten om eens af te spreken. We zouden bij hem thuis zwemmen. Dus in 't begin was het wel leuk, even zwemmen, wat zoenen. En toen gingen we opdrogen, het gesprek kon beginnen!
Dat was dus niet het geval. Op èlke poging tot gesprek van mij , reageerde hij met een ‘mmm’ of een vaag lachje. Dan begon ik te panikeren en te praten over z’n kippen (schaam). Dan stelde ik voor om samen op de handdoek te liggen, toen praatten we wel een klein beetje en toen het stil was greep hij plots down under, maar ècht grijpen. Ik duwde z’n hand weg en toen deed hij het gewoon weer. Verschrikkelijk gewoon. Gelukkig kwam z’n zus thuis en ging ik omkleden, was ik op de koop toe nog verbrand ;/

oh my gushie, wat een player o.o

niemand behalve Bootlegs heeft een date from hell gehad? woow

oke deze heb ik net gevonden op internet. vond 'm wel grappig.

Ik had hem via een vriendin leren kennen, hij zat bij haar op school. Leuke jongen was het om te zien. Hij was toen 23.
Ik dacht laat ik maar een keer wat met hem gaan drinken. We gingen in Amsterdam een tent binnen om een drankje te doen. Ik wilde heel graag naar de budha bar om daar wat te gaan drinken maar hij wilde persé een andere tent. Ik heb hem zijn zin gegeven. Het was een leuk gesprek etc.
Toen was het tijd om af te rekenen.
Hij stond erop om af te rekenen. Ik had een chocolademelk en hij een koffie. het totaalbedrag was zo’n ¤ 5.25,- . Hij had ‘‘toevallig’’ nog een coupon die hij had gekregen van een vriend van hem en betaalde hiermee. Oke niks aan de hand.
Een andere keer gingen we wat eten. Ik wilde gaan eten bij een restaurant naar keuze en hij niet, hij wilde persé naar een ander restaurant. want hij betaalde met een dinercheque die hij had gekregen van zijn werk.
We waren in de H&M en hij had toevallig kortingscoupons van zijn zus bij zich waarmee hij korting kreeg. Hij had schoenen nodig en betaalde met een irischeque.
Een ander keer waren we in de kruidvat, hij had weer 's bij toeval kortinscoupons uit de krant geknipt zodat hij korting kreeg op gel.
In de bioscoop had hij een filmbon van ¤ 7.50,- waarmee hij alleen voor zichzelf betaalde. Ik moest voor mijzelf betalen ( vind ik niet erg hoor) Een keer pakte ik zijn portemonnee af ( hij had zo’n sportportemonnee van de bristol) en zag dat ie vol zat met allerlei bonnen en kortingcoupons
Ik was het zat en heb hem gedumpt. Ik wil later niet van voedselbonnen gaan leven hoor!

gheghe.

haha, wat erg allemaal, heb zelf gelukkig geen disaster date heb al 3 jaar met me vriend :relieved: beschouw dit maar als een up.

Ik was 13 en had een date met een jongen op wie ik verliefd was…
maar hij ging gamen met mijn broertje x’D lekker dan, daar ging mn date

Volgens mij zijn al mijn dates van hell

Maar 1tje was TE erg. Ik kende hem eerst via internet en in het echt wassie ZOOOOO verracht lelijk sorry hoor =( Normaal ben ik lelijkbestendig en kyk ik naar het innerlijk maar de foto’s die hij stuurde waren zo anders en ik wilde sowieso niet afspreken. Ik deed het gewoon omdat hij zei komop we zitten op dezelfde school etc. Maar hij was een kapsones lelijkerd… haha

Ik wilde nog nooit ZO snel weg bij een date

Hmm geen date from hell, maar toen ik 11/12 (?) was ging ik op ‘date’ met mijn toenmalige vriendje naar Mister Beans Holiday… Ook niet bepaald romantisch xd.

HAHAHA

Hhaha die van die bonnen :stuck_out_tongue:
Nee ik heb nog nooit eigenlijk een rampdate gehad.
Upje dan maar !

UP, supertopic :]

nou we gingen film kijken bij mij thuis.
eerst had ie echt álleen maar aandacht voor de film, ook al praatte ik tegen hem
en daarna belde een gewone “vriendin” van hem op
2 weken later hadden ze iets

lulliiiiiig

Wat een neurooot!

deze las ik ook net ergens:

Deze was van toen ik 18 was Ik kon er toen niet lachen, nu nog steeds niet, was een enorme gore loser! Ik kwam hem op het treinstation tegen toen ik onderweg was naar school. Ik was op mn trein aan het wachten en daar was hij. Best wel leuk uitziende jongen, sprak me op een leuke manier aan, en na hier en daar wat gelachen te hebben, gaf ik mn nr aan hem. Die zelfde avond belde hij me, maar ik was te druk toen, en we spraken af voor de week daarna. Dus ik aangekomen bij de plek des dates, was hij al aan het wachten in zijn auto. Ik dus instappen, en we praatten wat enzo. Op een gegeven moment parkeerde hij zn auto. Hij bleef doorpraten enzo, en ik praatte nog lachend terug. In mezelf denkend: Wanneer stappen we uit dan?. Ik begon een beetje om me heen te kijken, toen pas besefte ik dat er nergens een plek was waar we konden gaan drinken. Na ongeveer 4 minuten onderbrak ik hem even, “heey blijven we hier zitten of gaan we ergens heen?”
Hij keek me aan en lachte: "ik zit hier wel goed, jij niet? Weet je kom we gaan op de achterbank zitten, daar is meer plek! "
"pardon, zei ik, we zouden ergens gaan drinken? "Jah geen zin, zei hij, dan hebben we niet zoveel privacy enzo. "
Waarop ik weer zei: “Waarom hebben we privacy nodig? Ik wil gewoon ergens gaan drinken en wat bijpraten.” Hij stapte uit, en ik ook, en ik dacht pfew eindelijk vat hij de hint. Op een gegeven moment probeerde hij me te knuffelen, ik dacht huh wat is dit, waarop hij me plotseling optilde en op zn auto probeerde te zetten "Waar denk je dat je mee bezig bent, zei ik? "Kom op doe niet zo saai, laat me even mn gang gaan.
Toen begon ik ongeduldig te raken, en zei m dat hij me gelijk naar huiss moest brengen. “Ho ho niet zo een grote mond he, weet je uberhaupt wel waar je bent nu?” Dat wist ik niet, maar het kon me niks schelen. Ik weigerde nog met die lul in de auto te stappen, en zocht iemand die me kon vertellen waar ik was en hoe ik terug moest gaan. wat denken sommige jongens wel niet.

hahaha, het zal je maar gebeuren. ik had een bitchclap gegeven!

muhaha die van die bonnen… hoezo blut of zuinig xD

deze,
was met een een groep mensen opstap en de jonge zag er toen nog wel super leuk uit.
nou toen dus afspreken hij komt mij ophalen had hij zn muts van zn jas op zjn hoofd dus ik dacht hmmm wrm dat? njaa het regende ok…
toen gingen we even rustig ergens eten en dat was binnen dus hij doet zijn muts af heeft hij een half geschoren kop en aan de andere kant nog zijn haar…
ik had echt zo iets van nooooooooooooooo :open_mouth: ja hij had een weddenschap veroren :pensive:, dan denk je wrm scheer je dan de rest er niet van af? moest hij er een hele week mee rondlopen… hoorde bij de weddenschap :crazy_face: zag er echt niet uit!
schaamde me kapot in dat eet tentje en moest ook nog het hele etentje naar zn leuke hoofd staren met geen haar :flushed:
ja was schamend…
maar nu lach ik me nog kapot als ik hem zie en er aan denk :stuck_out_tongue:

^zquippi. hahaha, geweldig!!

oke deze moeten jullie gewoon lezen.

Het was een beetje een mollige jongen van 25 uit Zoetermeer. Desondanks was hij wel echt knap. Mooi haar, goed gekleed, mooi gezicht. Echt een plaatje. Dat hij een beetje overweight is, maakte mij niks uit. De eerste date was echt geweldig. We gingen eerst wat drinken en daarna gingen we in Amsterdam met een grachtensloep door de grachten heen. Hij trakteerde alles.
We gingen toen voor de tweede keer naar een soort van cafetaria waar ze gewoon fastfood verkopen. Ik bestelde een broodje met fernandes (drankje) en hij ( praatte op zo’n dikke manier) ‘’ Jaaa doe mij maar drie broodjes shouwarma, 1 friet speciaal, Portie kippenpoten, en 2 frikandellen en twee drankjes erbij; redbull en fernandes.
Ik begon wat miniscule hapjes te nemen van mijn broodje… en hij at, alsof zijn leven ervanaf hing. Ik zei: ‘’ euh je hebt tijd hoor om te eten, hij zei ''nee jongenn" (WTF… JONGEN?? dacht ik) ik heb honger. Ok, ik rolde zo met mijn ogen, het zal wel. Hij kreeg alles OP!!! ik schrok ervan en zei of hij mijn broodje ook nog wilde, want ik zat op de helft al vol. Ik dacht hij gaat toch nee zeggen, maar hij zei ‘’ nee joh, die moet je zelf op eten, die is voor jou. Ik zei ‘’ nee ik krijg 'm niet meer op.
Toen zei hij ‘’ weet je het zeker, waarop ik ja antwoordde en hoppa het halve broodje vloog in zijn mond.
Nadat hij betaald had, gingen we weer ( stel je eens voor dat ik moest betalen?:face_with_raised_eyebrow: dan zat ik nu nog in de schulden met zoveel eten. Onze hele tafel voor vier zat helemaal vol met eten.
Nadat hij mij op de trein zette, probeerde hij mij te kussen. Kun je het je voorstellen na al dat eten en liters knoflooksaus en sambal erop? Ik stribbelde tegen, maar die kus kwam er wel. Geen tong hoor!

Een andere keer in de bioscoop wilde hij persé en zoete en zoute popcorn hebben voor zichzelf. Ik zei hallo… tegenwoordig kun je ook gewoon mengen. Maar neee…hij wilde allebei want dan kreeg hij de large size gewoon beide op. Van de gezamenlijke cola ( jaa romantisch…) dronk hij van die liter , 900 ml op en de resterende 100 ml was voor mij.

De volgende keer hahah DIE KWAM ER NIET!
hallo, stel je eens voor dat ik met hem zou trouwen… what about onze koelkast en het eten??

HAHAHA echt te erg.

^AAHAHAHAHAAA

muhahaha die is echt erg ^^ :open_mouth:

mn vriendin had ook een keer dat ze ging afspreken met een jongen ging ze naar hem toe, lag hij met iemand anders in bed , noohh en hij wou nog zo graag met mijn vriendin afspreken met tijde,plaats etc…

ghehe k vind het wel leuk die o zo slechte dates xD