Daten

Waar denken jullie aan bij een ‘date’? Wat is jullie ideale (first) date?
Ik denk dan gewoon meteen aan uit eten gaan. Maar het lijkt me ook weer zo k*t, want dan let je de hele tijd op of je netjes eet enzo (tenminste ik). Thuis eet ik gewoon op m’n gemak, ik eet niet als een hond ofzo hoor maar gewoon meer op m’n gemak.

Mijn perfecte date is of een keer picknicken en daarna wandelen op het strand.Of wat me nog leuker lijkt is iets actiefs doen zoals survivalen en klimmen of iets in die richting .
Totaal iets anders maar het lijkt me allebei leuk.
Eigelijk als ik het maar leuk heb met diegene.

Ja ik vind eten in een restaurant heel awkward. Ik doe liever iets dat avontuurlijk is en waardoor je elkaar ook echt leer kennen. Ik kijk altijd op mannengeheim, staan goede ideeën voor een date. :joy:

Iets drinken vind ik altijd ideaal, kan je elkaar lekker leren kennen, en als het niets blijkt kun je na één drankje wegwezen. Als je iemand al wat beter kent vind ik uiteten ook heel leuk!

Film kijken thuis. Als het klikt kun je gewoon praten tijdens de film en als het niet klikt kijk je de film.

Iets actiefs vind ik leuk!
Laatst heb ik gebowld :slightly_smiling_face:

hahaha, handig!

Ja, wij willen voor de eerste keer naar een fastfoodketen. Maar dat vind ik ook zo… tja

Ik ben zelf altijd van het “safe spelen”. Mijn voorkeur gaat uit naar 's middags wat drinken bij een café wat altijd lekker druk is. Mocht het niks zijn, kun je weg. Bovendien mocht je die gene nog niet kennen, als het bijvoorbeeld (ik zeg maar wat geks) een Tinder date is, kan diegene niks maken omdat het vol zit met medemens.

Wij gaan snowboarden :upside_down_face: :beer: en nee, we kunnen het allebei niet ! (en ja, ik ken hem al dus dat zit wel goed)

Hahahah, veel plezier alvast!

echt? Naar welke? Maar ik snap wel wat je bedoelt

Ik denk bij een date aan samen zijn. Met z’n tweetjes even de tijd nemen voor elkaar. Wat we doen maakt dan niet echt uit.

Voor onze eerste date heeft hij overigens voor me gekookt (:

McDonalds, wel erg leuk. Maar ik weet het nog niet helemaal, haha. Daarom wil ik vooral hier nog kijken voor tips

Ik vind wat drinken en een stukje wandelen heel fijn. Ik zeg meestal van te voren al dat ik niet heel lang kan blijven ivm school etc. Als het heel leuk is kan je altijd nog langer blijven en anders ben je zo weg

Dit heb ik ooit ook eens gedaan met een eerste date, voelde me zo awkward.
Maar iets actiefs ben ik ook voor! Hoef je niet de hele tijd te praten.

Echt? Wat leuk! Het is echt heel lekker. Vooral de kipnuggets :upside_down_face:

Zoals hierboven genoemd een filmpje kijken thuis, als je wilt praten kan dat en zoniet dan kijk je de film.
Naar de bios gaan is ook heel leuk, dan hoef je niet per se met elkaar te praten haha en daarna heb je goeie gespreksstof.
Bowlen kan ook leuk zijn, ik zou dan wel naar een beetje een gezellige bowlingbaan gaan zoals bijv olround in nijmegen, dan is de sfeer ook wat meer ontspannen.
Of als jullie er zin in hebben, kunnen jullie ook gaan shoppen.
Of schaatsen in de wintermaanden is ook een leuk idee vind ik.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!X

Mijn eerste dat was naar de film gaan. Maar we hadden al veel gepraat bij het stappen. Ik vind uit eten ook wel leuk, maar ik zou me dan ook niet helemaal op m’n gemak voelen. Ik zou eerder wat gaan drinken bij een cafe. Als het weer het toestaat is een wandeling in het park of bos ook erg leuk, dan leer je elkaar meteen goed kennen.