Daten zonder verplichtingen

lieve meiden,
Sinds een paar maanden ben ik weer vrijgezel na een relatie van 2,5 jaar. Inmiddels ben ik niet meer verdrietig en heb ik besloten dat ik wil gaan daten. Ik weet van mezelf dat ik snel in een relatie stap. Dat is met mijn ex ook zo gegaan. Ik zou het leuk vinden om weer te daten. Maar, veel jongens zijn ook gelijk opzoek naar een serieuze relatie en dat wil ik echt even niet. Het klinkt misschien raar maar ik zou gewoon graag leuke dates hebben met verschillende jongens zonder dat het gelijk een relatie is.

Ik heb een profiel gemaakt op tinder maar ook daar heb ik hetzelfde probleem. Ik dacht dat jongens op tinder vaak ook gewoon uit zijn op seks maar dit is dus niet zo…

Hebben jullie misschien tips? Ik wil natuurlijk wel gewoon mezelf blijven. Maar, ik ben vaak heel snel enthousiast. Ook als iemand verteld over zijn hobby’s/werk/interesses. Misschien streel ik dan hun ego teveel? En worden ze daarom ‘verliefd’

Oja, ik heb in mijn profieltekst al geschreven dat ik niet opzoek ben naar iets serieus maar gewoon nieuwe mensen wil leren kennen.