Daten met ouder iemand.

and i’ve been there, still doing it and i fucking love it.
Uit eten is leuk meid :slightly_smiling_face: Is lastig, eerste ‘date-plek’ uitzoeken met iemand die wat ouders is, maar uit eten vond ik erg geslaagd. We zijn nu 3,5 jaar samen (:

alleen dat jij dan zeg maar… 17 bent…

Ik zou idd ergens wat gaan drinken met hem. :slightly_smiling_face:

Waarom geen film kijken?
Had ik ook gedaan bij first date, dat is wel chill hoor…
Want kijk, jullie letten op elkaar of op de film, en ongemakkelijke stiltes zijn er naar mijn mening niet echt, want dan ga je gewoon film kijken xd
Beter dat als het stilvalt, dat je dan film kan kijken dan dat je gewoon naast elkaar zit; dus…
Snap je? (a)

Wat drinken met hem is het beste denk ik :wink:

Ikzou gewoon naar de hoerne.

Is het je eerste date met hem?
Dan zou ik niet naar de bios gaan.
Dan zit je alleen maar naar die film te kijken en leer je elkaar niet kennen.
Als je hem al een tijdje kent of vrienden bent, zou het wel kennen, al is een avondje bios niet echt romantisch.
Ik zou gaan schaatsen ofzo, is leuk met dit weer en gezellig.

Geen bios/film.
Ik vind dat niet gepast op een 1ste date. Je kijkt alleen naar het beeldscherm, en je kan niks zeggen.
Dus samen iets drinken of desnoods naar een restaurantje is wel gezellig ;3, samen lekker gezellig praten.

-café
-wandelen
-schaatsen
-karten (ik ben er verslaafd aan) :grinning_face_with_smiling_eyes:
-snowboarden op zo’n baan

ja wat drinken is perfect, zo kan je hem een beetje beter leren kennen. het klikt vast ! Sowieso als je de eerste date gehad heb en hem beter kent dan ben je meer op je gemak en wordt het gezelliger ! :wink:

Het topic is wel van twee jaar geleden he :stuck_out_tongue:
Nou ben benieuwd hoe het is afgelopen

haha ik weet het, maar ze is vast niet de enige die van deze adviezen gebruik heeft gemaakt, gok ik zomaar ! :slightly_smiling_face: ben ook wel benieuwd

Op de eerste date zou ik juist geen alcohol drinken, tenzij ze deze jongen al langer kent.

Dit topic is al uit 2010, ik denk niet dat het meisje nog hulp nodig heeft.