Daten met ouder iemand.

Ik vind een jongens best wel leuk, en ( hij mij misschien ook wel :stuck_out_tongue: )
Want we wouden we wel wat met elkaar afspreken gewoon wat leuks doen…
Alleen ik ben 19 en hij is 27 ( dat kan nog wel vind ik )
Maar… wat doe je op een 1ste date met een ouder iemand? :stuck_out_tongue:
Naar de bios vind ik zo saai…
Dat doe ik liever als je al wat langer met mekaar gaat! Net zoals een film kijken… Het liefst iets buiten de deur … Maar wat? :woman_facepalming:

uit eten misschien? dat blijft leuk…
maar ik denk opzich dat bios ook wel kan?
ofniet? ja ik date niet zo vaak xd

Schaatsen! =)

koffiedrink/drankje doen in de stad?
uit eten vind ik altijd zo heavy voor een eerste date,
als het dan niet leuk is wordt het al snel ongemakkelijk

Ligt eraan wat jullie beide leuk vinden n___n
Ik ben zaterdag wat met een jongen(4jaar ouder), gaan drinken n___n
mistte mn laatste bus en moest dus blijven slapen :’]

Ik date nooit, maar schaatsen is wel leuk!!
Kun je mekaar vasthouden :stuck_out_tongue:

Ik zou gewoon lekker warme chocolademelk/een biertje gaan drinken in de stad. Kun je gezellig praten, kijken of het écht klikt enzo.

waarom zou je iets totaal anders gaan doen omdat hij ouder is? Hij moet jou leuk vinden zoals je bent (en daarbij dus jou misschien voor hem “kinderachtige” dates) Aan je aanpassen heb je niets, want dat houdt niemand vol.

Als je hem al iets beter kent, kunnen jullie samen gaan eten bij hem/ jou thuis. Samen koken en eventueel filmpje kijken/ kroeg in daarna. Moet je heb wel iets beter kennen, je wilt niet iemand die uiteindelijk dodelijk saai is hebben te eten en er pas vanaf zijn als je uitgegeten bentXD

cafeetje

schaatsen
uit eten
zwemmen
wandelen (kan romantisch en leuk zijn;D)
taart bakken? ;d en dan daarna natuurlijk opeten!
naar de stad

etcetc! volgens mij staat er op girlscene ook nog ergens een post waar er leuke tips in staan om met je first date/vriendje te doen.

Poolen ofzo! Vind ik iig erg leuk om te doen (ook al kan ik er niks van). Je kan dan altijd daarna nog even de stad in gaan ofiets.

Uit eten/ergens een drankje drinken! Zo leer je elkaar echt goed kennen.

Ja das echt superleuk!
En toevallig ga ik dat vrijdagavond ook doen :smirk:
Alleen dan met een gewone vriend en nicht xD
Meestal kan je dan daar ook wat drinken enzo/aan de bar zitten =)
Beetje 2 in 1 ^^

Haha ja idd bij ons ook! Hier mag je er ook pas in als je 18 jaar bent (officieel dan), zeker als je met een ouder iemand gaat is dat wel wat leuker, iets volwassener.

bios kan gewoon hoor
alle leeftijden

Al die dingen die je doet op een date zijn niet echt aan een leeftijd gebonden ofzo dus ik vind het een beetje overbodig dit.

Haha :’]
nou, 12 jarigen gaan date’n door een middagje in de ballebak te gaan, terwijl ouderen liever gewoon samen iets doen als drinken/eten/filmkijken/dieshizzlemanizzlefrizzle.

Zei ik dat echt?

uit eten gaan natuurlijk!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

naar cafe iets drinken, of uit eten…

mja 19- 27 is a no-go seriously i’ve been there done that
and i fucking regret it.

btw daar begint het al wat doe je met een ouder iemand, je moet gewoon chill met elkaar kunnen omgaan en niet proberen volwassen over tekomen be yourself.