daten met ex van bff?

, mijn beste vriendin heeft een tijdje geleden iets met een jongen gehad. het was volgens mij niet heel serieus, maar ze vond hem wel leuk, en hij vond haar heel leuk. die vriendin vind hem nu niet meer leuk en het is over tussen hun. ik twijfel een beetje, ik denk dat ik de jongen leuk vind waar zij bijna iets mee heeft gehad. hij vind mij ook heel leuk, maar ik kan het niet maken tegenover haar. ik heb het er al met haar over gehad en ze zegt dat ze het niet erg vind, maar ik weet niet of ze dit meent. praten heeft geen zin, want ze zegt telkens dat ze het niet erg vind. maar hoevaak zie je wel niet in tijdschriften staan of zeggen mensen dat je noooooit met de ex van je beste vriendin iets moet nemen. ook zit die jongen bij mij in de klas. help me alsjeblieft, want ik weet niet meer wat ik moet doen.

xxx <3

Als ze er echt ok mee is (het dus ook meent) dan kun je toch doen wat je wilt. Het gaat om jou, je vriendin en hem en niet om wat tijdschriften zeggen

vraag het nog 1 keer, en als ze dan zegt dat ze het niet erg vind dan kan je gewoon je gang gaan vind ik :slightly_smiling_face:
dan heb je haar de kans gegeven om nee te zeggen .

Je kan meestal wel zien of iemand het echt erg vindt of niet. Dus dat wordt even kijken hoe ze reageert. :wink: succes!

Ze zegt dat ze het niet erg vind, maar misschien denkt ze van binnen wel iets anders.
Ik ben ook mijn bf verloren doordat zij met mijn ex heel de tijd zat, toen ik hem nog best leuk vond.

Ik vind t gewoon niet kunnen :3

Als ze zegt (en meent) dat ze het niet erg zou vinden, doe je het toch gewoon? Als het uiteindelijk toch niet zo blij is met jullie relatie, is dat niet jouw schuld. Dan had zij gewoon eerlijk moeten zijn.
Maar ik zou nog wel even tegen haar zeggen dat ze eerlijk moet zeggen als ze er wel problemen mee heeft/zal krijgen.

Hallooo je bent jong toch moet best kunnen. ze waren toch niet getrouwd ofzo come on dan kun je meer met niemand wat nemen toch :crazy_face:

not done.
van exen blijf je af :’)

Ze zegt dat ze het niet erg vind, dus dan zal dat wel zo zijn. als ze het erg vind had ze dat maar moeten zeggen toen jij het vroeg. je kunt dus gewoon je gang gaan vind ik!

Je zegt toch dat ze BIJNA iets hadden? Dan vind ik het eigenlijk wel kunnen als je iets met hem begint. Ook als je bff zegt dat het oké is.

als zij over hem heen is zie ik het probleem niet

dat dus

ik vind dat je ervan af moet blijven
die vriendin heeft dan misschien niet echt iets gehad met 'm
maar zij vond hem wel leuk,
en hoewel ze zegt dat ze het oke vind als jij nu met hem gaat,
zal ze toch een gevoel houden van jaloezie, of iets anders negatiefs
als ze jullie samen ziet.
En dit zal dan uiteindelijk eruit komen, en dan hebben jullie ruzie…
afblijven dus, zeg ik ^^

Maar ze kan ook zeggen dat ze over hem heen is maar eigenlijk niet… ?
Exen moet je van af blijven =o

Als het wederzijds is vind ik niet dat een goede vriendin jullie uit elkaar mag houden.
In echte vriendschap gun je elkaar een lieve vriend, ex of niet.