Daten met een collega

Is het oke om met een collega te daten?
  • Ja tuurlijk, het gaat erom dat je elkaar hebt onmoet. Niet waar.
  • Nee, dat is veel te genant.
  • Nee dit gaat ten kosten van je werk.
  • Misschien.
  • Het zou kunnen, maar ik zou t je afraden.

0 stemmers

Ik vind een collega leuk. En hij mij ook wel aan zn gedrag te zien. Ik ben 16, hij 17. Maar stel t wordt echt wat, zou dat kunnen? Kun je daten met een collega?

Ligt eraan. Met gewoon een bijbaantje kan het wel maar met echt een vaste baan lijkt het me niet erg ideaal. Maar gezien jullie leeftijd zal het het 1e wel zijn dus dan is er niet echt een probleem lijkt me?

Heb ik gedaan, en er ook een tijdje mee gezoend enzo.
Had hem later een soort van “gedumpt” en toen werd het extreem akward.
Dus, geen aanrader.

Dit. Als je er allebei van op de hoogte bent dat je elkaar nog wel onder ogen zult moeten komen mocht het toch niet werken, jullie blijven tenslotte collega’s ookal zijn jullie niet meer samen.

Het zou kunnen maar lijkt het mij best vervelend…

Kan, als je maar goede afspraken maakt.
Oh en niet alle werkgevers willen het, houd daar ook even rekening mee.
Bij ons in de lokale supermarkt word je dan in verschillende diensten ingedeeld, tegen geflikflooi enzo :stuck_out_tongue:

Het kan wel, maar het is lastig.

Een vriendin van mij had ook al 3 jaar met haar vriend. Ze hebben elkaar via werk ontmoet. Toen ging hij verhuizen en ging alles goed, maar sinds hij is teruggekomen is het bergaf gegaan en het is nu dus uit tussen hun omdat de spanningen op het werk te hoog op zijn gelopen.

Ik heb mijn vriend op t werk ontmoet, we werken er nog steeds en hebben ook nog steeds een relatie. Het gaat prima, alleen soms is het wat lastig omdat je er rekening mee moet houden dat je tijdens het werk niet altijd even lief en leuk kan zijn dan gewoon thuis. soms ben ik een beetje bot, als het druk is ofzo, en dan kan hij dat niet zo goed hebben. Maar ach, dat zijn kleine dingetjes. zn ex is trouwens ook een collega van ons, dat is wel een tijdje awkward geweest maar inmiddels kunnen we best goed met elkaar opschieten. het kan dus prima.

Ik vind dat het wel moet kunnen. Werk is een leuke ontmoetingsplek. Als je daar nou net een leuke collega hebt, en hij ziet jou ook zitten. Tsja waarom niet?! Als het eenmaal uit is kan het even genant zijn maar daar kun je je overheen zetten lijkt me.

Mijn vriend is mijn collega :slightly_smiling_face:
Iedereen op het werk weet het en het is heel gezellig, haha!

Nou… Ik heb jullie heel wat uit te leggen denk ik! Ik zal het even samenvatten:

Ik werk nu 3 jaar in een restaurant, op een avond was er een nieuwe collega en ik kwam het restaurant binnen en toen stond hij meteen voor me! ik dacht: Wow jij bent leeuk!! Die avond hebben we nog wat gedronken aan de bar en vroeg hij mijn facebook enzo. Nu zijn we 2 maandjes verder en hebben we een relatie. :relieved:

We proberen het werk en prive gescheiden te houden dus gaan we natuurlijk anders met elkaar om dan dat we normaal in onze vrije tijd doen!

Ik had ook een 2 collega’s die wat met elkaar hadden. Was ook als bijbaantje. Nu was het bij ons zo dat mijn baas het goed vond, maar ze mogen niet samen werken. Ze mochten niet samen op dezelfde plek staan/werken, aangezien het misschien iets kleffer kan worden qua praten en doen, en er sneller ergenissen kunnen ontstaan.

Na een tijdje ging het inderdaad wel uit, het meisje ging niet mee naar werk uitje omdat hij er ook was, en ze is uiteindelijk gestopt want ze wou/kon bijna niet meer werken.

Ligt er inderdaad wel aan hoe en wat…

Ik heb mijn vriend via een tijdelijk bijbaantje leren kennen, hij was mijn baas.
Enorm awkward en eerlijk gezegd was ik best blij dat iedereen er zo normaal mee om ging want het had ook heel kut kunnen gaan.

Dus als het iets tijdelijks of ‘onbelangrijks’ als een bijbaantje in een supermarkt is vind ik t best kunnen.