Daten met de toenmalige scharrel van me zus...

Heeii meiden.

Ik heb zeg maar zo een vraagje want het zit zo.
Ik ben van het weekend uit geweest met mijn zussen en vriendinnen, en we kwamen hoop vrienden tegen en de toenmalige scharrel van me zus.
Ik ben 2 druppels water met me zus, alleen ze is 3 jaar ouder en voor de rest lijken we precies!
Wij kwamen dus zo onze vrienden tegen etc. dus toen raakte ik aan de praat met de oude scharrel van me zus.
Was heel gezellig, toen vroeg ik zo van ja vind me *zus* nog wel leuk?
Hij zei zo van ja onwijs maar ja zij heeft er een eind aan gemaakt.

Ik raakte volgende dag me hem aan de praat op facebook hij vond het onwijs gezellig met mij en hij vroeg toen me nummer.
Ik geven, toen hadden we hele dag geappt

Wat is nu het geval, ik zie hem wel zitten en hij mij ook wel dus hij wou met mij gaan daten.
Alleen kan het wel om met een afdankertje van mijn zus te gaan daten?
Of is dat gewoon dom?

Liefst!

Ik zou het met je zus bespreken hoe lastig dat ook is.
Als zij te kennen geeft het geen probleem te vinden, waarom dan ook niet?
Er kunnen wel spanningen ontstaan.
Maar zij wilt hem niet meer, dus het is niet aan haar om te oordelen.

Uhm tja wat is nou het geval, mijn zus wou mij aan hem koppelen.
En zelf vind ze het onwijs leuk voor mij.

Maarja, hij vond mijn zus geweldig en zomaar vind hij mij leuk.
Zou dit wel echt wezen?

Of het echt is, weet je pas als je gaat daten, afspreken en elkaar nog beter leert kennen.
Het eerste gevoel moet goed zitten, anders klopt het niet en zal het ook niet kloppen.
Bij twijfel zou ik er niet eens op ingaan.

Op zich, mijn zus denkt wel dat hij me echt leuk vind en me vrienden groep ook.
Ik bedoel ja gaat toch niet voor de lol iemand mee uit vragen naar de bios?

Hij zegt dat mijn zus echt bekeken zaak is, maarja…

Het lijkt me sowieso een beetje een rare situatie. Wat als het serieuzer wordt en je neemt hem mee naar huis. Haha, naja het kan natuurlijk maar als hij zegt zo gek te zijn op je zus zal dat altijd wel een beetje zo blijven.

Ja dat is wel zo, maar ze zijn nu goede vrienden word er mij dan verteld.
Aha ik kan hem gewoon mee naar huis nemen dat is geen probleem ofzo.
Maarja, hij zegt dat hij niet zo iemand is die met iemand gaat als hij nog wat voor iemand anders voelt!

Dit zou ik echt niet doen. Je zus heeft er een eind aan gemaakt dus waarschijnlijk keert hij nu naar jou toe omdat je als twee druppels water op haar lijkt en hij nog niet over haar is. Een extreme vorm van rebound dus.