Daten in het zwembad

Heyy allemaal!

Ik heb een jongen via Tinder ontmoet. Hij zit bij mij op school en we hebben afgelopen zondag voor het eerst wat afgesproken. We hebben ergens wat gedronken en wat rondgelopen (het was koopzondag). Ik vond het heel erg gezellig, en hij ook!

We gaan aankomende zondag zwemmen. Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor?

Alvast bedankt! x

Gewoon doen wat je normaal ook doet als je naar een zwembad gaat

Jaa oke. Maar het lijkt me wel een beetje ongemakkelijk, kom je zo uit dat kleedhokje en sta je daar zo. ^

Waterproof mascara! Verder zou ik zorgen dat mn benen enzo goed geschoren zijn haha. En nja verder gewoon lol maken met elkaar en zorgen dat je elkaar wat beter leert kennen

Ik zou meteen dikke zonnebank kuur gaan doen hahahhaa

but hé, that’s me

Tis ook een beetje ongemakkelijk vond ik. :’) Ben gaan zwemmen op mijn eerste date, dan wel in de zomer in natuur water. Maar goed, dat duurt 3 minuten en dan is het allemaal normaal. Niks om je druk over te maken! :slightly_smiling_face:

Ik zou echt geen mascara ofzo op doen eigenlijk. :’) Gewoon lekker make-uploos, heeft 'ie dat ook gelijk gezien en het zwemt veel chiller als je je niet druk hoeft te maken om of het allemaal wel écht waterproof is.

Maak gewoon plezier!

Ik ben op mijn eerste date met mijn vriend ook gaan zwemmen, en als je uit de badhokjes komt is het even ongemakkelijk (bij ons tenminste) maar het verdween gelijk toen we naar het zwembad heen liepen.

Gewoon lekker make-uploos gaan en lekker lol maken.
Veel plezier!

Alsjeblieft ga niet uitgebreid lopen zoenen enzo in het zwembad waar kleine kinderen bij zijn! Daar heb ik echt nog steeds trauma’s van van vroeger :stuck_out_tongue: Die dingen blijf je echt onthouden en opnieuw afspelen in je hoofd enzo en ik dacht op dat moment echt wtf wil ik dit zien. Ik was op dat moment een klein meisje die nog nooit mensen zo had zien zoenen en knuffelen en nee. Gewoon niet doen :slightly_smiling_face:

Benen scheren, bodybutter/lotion zodat je lichaam lekker zacht is, niet te veel make up.

Benen, oksels en schaamstreek scheren !! Verder zal ik geen make-up opdoen. Wees wie je bent, dan leert hij ook de echte jou kennen. :slightly_smiling_face:

Haha, ik was als kind ook een keer in een zwembad en toen waren en ook twee mensen uitgebreid aan het zoenen en alles en toen ging de badmeester ook heel hard op z’n fluitje blazen omdat ze daarmee op moesten houden :’)
Beetje off topic, maar ik moest eraan denken toen ik je bericht las :stuck_out_tongue:

Haha ik lach over dat zoenen ^

Bedankt voor jullie reacties! Hier heb ik wel wat aan gehad. Morgen is het zover ^

geen tips, maar veel plezier morgen!

No make-up!
Loopt alleen maar uit en zo ziet hij je ook gelijk natural. :wink:
Vooral jezelf zijn
X

Veel plezier!! En laat ons weten hoe het was :wink:

Ik zou een bikini aandoen waarvan je weet dat ie goed blijft zitten, is altijd wel handig haha. En verder gaat mijn buik altijd bol staan als ik te veel en te ongezond eet, dus als je dat hebt zou ik daar wel rekening mee houden. En verder gewoon doen zoals je normaal ook doet, en je niet te veel zorgen maken over wat hij van je vindt.

Ik zou inderdaad geen make-up opdoen! Ik ging dat ook eens doen op een eerste date, en mijn mascara was helemaal uitgelopen, hij heeft me flink uitgelachen haha. Maar verder is het wel superleuk, je kunt gewoon lekker gek doen en je hoeft niet steeds te praten, dat is ook wel fijn als het nog een beetje ongemakkelijk is (: Veel plezier!