Daten bioscoop

Hoi allemaal,

ik ga deze week met een jongen uit, namelijk naar de bioscoop.
Hoe moet ik me gedragen in de bioscoop? Is nu mijn vraag.
Moet ik bijvoorbeeld zijn hand beetpakken of m’n hand op zijn been leggen?
En hoe gaat het met het betalen van de film, hij heeft me niet echt mee uit gevraagd maar ik vroeg aan hem of die binnenkort een keer samen naar de film wou. En we zouden nog kijken welke film het werd. Dit weten we nu maar we hebben het niet over het betalen gehad, moet ik gewoon het geld meenemen voor mijn eigen kaartje of ook voor de zekerheid het geld voor twee kaartjes?
Verder nog tips?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,

liefs,

Ik ben 14 trouwens.

Hm, ik weet ook niet echt. Leuk dat je een date hebt in ieder geval ! Alvast veel plezier.

Up voor truecolors! :slightly_smiling_face:

Gewoon eerst vanuit gaan dat jíj voor jezelf betaalt, en als hij dan zegt nee ik betaal wel dan is dat toch ook goed?
Persoonlijk heb ik haat aan bioscoop-dates, omdat je elkaar zo echt niet leert kennen en ik het zelf heel ongemakkelijk vind om 2 uur naar een film te staren zonder iets tegen elkaar te zeggen, terwijl ik eigenlijk alles van hem zou willen weten. :’)
Dat hand op zijn schoot gedoe lijkt me niet zo’n strak plan, ik zou gewoon een beetje naar zijn kant toe leunen ofzo en kijken wat hij onderneemt.
Veel plezier!

Je kunt ook achter hem in de rij gaan staan bij de kassa en kijken of hij een of twee kaartjes koopt.